Isnin, 13 November 2017

SENARAI 12 BUAH LAGU BERJAYA KE FINAL ANUGERAH JUARA LAGU KE-32



Assalamualaikum dan salam sejahtera 

anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,


SENARAI 12 BUAH LAGU BERJAYA KE FINAL ANUGERAH JUARA LAGU KE-32 | Tamat sudah Separuh Akhir Muzik-Muzik yang ke-32 pada hari ini . CCL sempat jugak layan . Kalau tidak terpaksa tengok dalam tonton.my . Tamat sudah persembahan 30 buah lagu yang layak ke separuh akhir . Malam ini hanya 12 buah lagu sahaja yang layak untuk ke Anugerah Juara Lagu ke-32 . Sengit juga punya lagu yang bertanding untuk tahun ni , banyak jugak muka-muka baru yang bertanding berjaya ke peringkat ke seterusnya . Yang tak berjaya tak mengapa, boleh cuba lagi untuk tahun yang akan datang . Jom tengok lagu mana yang layak ke final .

12 buah lagu ke final Anugerah Juara Lagu ke-32


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

1. Sejati
Nyanyian : Azim Caliph Buskers


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

2. Tergantung Sepi
Nyanyian : Haqiem Rosli


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

3. Jampi
Nyanyian : Hael Husaini


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

4. Separuh matiku bercinta
Nyanyian : Dayang Nurfaizah


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

5. Amboi
Nyanyian : Altimet


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

6. Lebih sempurna
Nyanyian : Syamel



7. Aku yang sebenar
Nyanyian : Hazama


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

8. Akhirnya Cinta
Nyanyian : Salma


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

9. Menahan Rindu
Nyanyian : Wany Hasrita


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

10. Aku Cinta
Nyanyian : Syamel & Ernie


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

11. Bayang
Nyanyian : Khai bahar


anugerah juara lagu ke-32, finalis anugerah juara lagu ke-32, pemenang anugerah juara lagu ke-32, senarai lagu anugerah juara lagu ke-32, Separuh akhir muzik-muzik ke32,

12. Warkah untukku
Nyanyian : Ara Johari

27 ulasan:

  1. Best-best lagu yang tersenarai..

    BalasPadam
  2. Semua lagu best-best yang masuk peringkat akhir. Memang terbaik lah. Tak sabar nak tunggu final AJL nanti. Harap Khai Bahar menang lah.ehh..haha

    BalasPadam
  3. Wah...lama akak x layan Muzik- Muzik ni...dulu minat..seakrang dah x minat dah...faktor umur kot ni

    BalasPadam
  4. Kebanyakkan pnyanyi tu kita xkenal
    Huhu
    Teruknya

    BalasPadam
  5. Dah lama tak menonton juara lagu. Muka-muka baru nampaknya kali ni. Bolehlah nanti menonton kalau berkesempatan.

    BalasPadam
  6. wahh tak sabar nak tengok AJL next year!

    BalasPadam
  7. Yayy thank you for the update. Tak menyempat nk tgk.

    BalasPadam
  8. Susah nak agak sapa menang.... sama rata je kehebatan semua lagu...

    BalasPadam
  9. Semua lagu best best. Macam mana nak pilih ni. Hahaha. Masa Final mesti lagi best. Excited!

    BalasPadam
  10. Dah lama tak mengikuti perkembangan anak seni dekat muzik2 ni.. semua lagu notbad jugak power power.. good luck sesiapa yang berjaya ke final..

    BalasPadam
  11. Yang layak semua hebat-hebat belaka. Tak tahu nak bajet sape menang kali ni.

    BalasPadam
  12. Wow semua finalis memang mantap. Rugi tak tengok semalam. Tido awal huhu

    BalasPadam
  13. Paling suka ara. Lagu dia best.

    BalasPadam
  14. Kak miss nak tgk juara lagu ari tu

    BalasPadam
  15. Memang dah sangaka ramai bakat baru dan muka baru yang berjaya ker AJL tahun ni dan ini pertanda baik dan bagus kerana ada pelapis. Moga industri lebih banyak melahirkan artis baru yang hebat menyanyi dan mencipta lagu.

    BalasPadam
  16. banyak lagu lagu baru dari dak dak zaman sekarang. hehe.

    BalasPadam
  17. Best2 pulak lagu kali ni, tapi yg paling minat ofcoz le dayang..suara power gila

    BalasPadam
  18. Mantap belaka penyanyi nye walaupun ramai muka baru

    BalasPadam
  19. beri peluang kepada bakat-bakat baru. lagu-lagu yang masuk AJL32 ni okay, tapi ada beberapa lagu takde dalam list, goodluck semuanya!

    BalasPadam
  20. semua hebat2..good luck semua !

    BalasPadam
  21. Saya doakan Dayang menang lagi - lagu-lagu yang ada nie pun best - selalu cuba nyanyi time karock hahaha

    BalasPadam
  22. dayang jer penyanyi legend yg ke ahir semuanya muka baru hihihihi

    BalasPadam
  23. Nampak macam Syamel atau dayang pasti akan menang sesuatu kat AJL nanti

    BalasPadam
  24. Adoi.. Saya tak kenal semua kecuali Dayang, Hazama, Azmi Caliph Buskers, Altimet dengan Wany.. Hahaha... Yang lama2 dah kenapa? Dah tak digemari muda mudi kahhh

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !