SUPPORT ME!! POKUCU CONTEST


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera 




SUPPORT ME!! POKUCU CONTEST Hai uolls semua entri kali ini CCL nak ajak korang yang belum lagi join satu contest , contest yang diberi nama 'Support Me Pokucu Contest' .Contest hasil gabungan Blogger Sis Hawa & Blogger Pokucu . Hadiah yang menanti para pemenang korang boleh perati haa dalam banner kat atas tu , Syarat nak join contest ini sangat simple . kalau uolls tak percaya boleh terjah link contest ini http://www.sishawa.com/2017/09/support-me-contest.html . contest akan tamat pada 15 Oktober 2015  . jum la sama - sama memeriahkan industri blogger - blogger , 


apa yang menariknya blog Pokucu ? 

1. Template blog
Salah sebuah blog yang simple dan templatenya tersusun . sedap mata memandang bila masuk blog Pokucu ni haa , sesiapa yang makeover blog melalui Sis Hawa confirm design - design meletup kebaboom . Simple But Beautiful .

2. Loading Blog 
Proses loading blog ni bagi CCL amat penting bagi semua blog ,ialah pengunjung nak masuk ke blog kita , of course la diorang nak terjah entri - entri yang ada dalam blog , bayangkan kalau blog loadingnya lambat , tak ker bengang automatik keluar terus , tapi .. tapi blog Pokucu semestinya bebas dari proses loading lambat . 

3. Pengisian Entri Dalam Blog 
Blog Pokucu boleh dikategorikan sebagai lifestyle blogger , travel blogger , food blogger , review blogger , photography blogger , berdasarkan yang tertera pada header blog Pokucu . Pengisian dalam blog Pokucu juga menarik untuk dibaca . 

overall CCL suka terjah blog Pokucu tanpa jemu , semoga Pokucu terus maju jaya dalam dunia blogging , tak lupa juga pada Sis Awa designer blogger yang cantik - cantik belako ..



Catat Ulasan

5 Ulasan


  1. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan