Rabu, 11 Oktober 2017

GIVEAWAY SUKA HATILAH BY EIN


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



GIVEAWAY SUKA HATILAH BY EIN  | Hai korang semua- semua yang baca entri ni , CCL nak ajak korang join satu GA ini . Sebab apa CCL ajak korang join ? Apa yang menarik tentang GA ini ? Haa , mai sini CCL nak cerita . 

Rasanya kalau sebut Dexandra Perfume semua orang dah boleh terbayang rupa paras bauan perfume tersebutkan . Korang biasa pakai Dexandra perfume atau korang salah sorang pengguna Dexandra perfume ?  haa korang wajib join GA ini sebabnya hanya seorang sahaja pemenang yang bakal dapat Dexandra perfume . 

Ok , kalau macam CCL bukan pengguna Dexandra perfume, bukan sebab tak mampu nak membeli dengan harga RM60 kalau tak salah CCL , tapi disebabkan perfume CCL yang dah berbelas botol  masih ada lagi yang berbeza bau wanginya . So CCL skip untuk membeli . Pakai bagi habis dulu perfume yang ada .elakkan pembaziran . So CCL join GA ini dengan harapan kalau ada rezeki untuk menang dapat la pakai Dexandra . 

Korang yang nak join boleh klik banner diatas sebelum tarikh tutup 23 oktober 2017 . Jangan lepaskan peluang .. 

Tag http://missobsesi.blogspot.my & http://www.sayidahnapisah.com



10 ulasan:

  1. wah nak jugak!!!
    https://leenazi9783.blogspot.my/

    BalasPadam
  2. Singgah dari segmen yang sama.

    Good luck! ya

    BalasPadam
  3. Good luck ye semoga menang

    BalasPadam
  4. Salam singgah. Jom join GA saya, anda dijemput! :D

    http://www.akuseorangtraveler.com/2017/10/tak-nak-sunyi-sepi-lagi-giveaway-by.html

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !