Jumaat, 6 Oktober 2017

CPUV NUFFNANG : EVERSOFT 100% ORGANIC TOMATO MICELLAR CLEANSING WATER



Assalamualaikum dan salam sejahtera




Produk eversoft,evesoft tomato micellar cleansing water,review pembersih muka eversoft tomato, pembersih muka dan penanggal make up eversoft,produk eversoft bebas bahan kimia


CPUV NUFFNANG : EVERSOFT 100% ORGANIC TOMATO MICELLAR CLEANSING WATER  | Hari ni terdetik rasa hati nak jenguk Mr.Nuffnang, sebab hari jenguk Mr.Nuffnang  ni buat perangai ,websitenya jadi error . So hari Mr.Nuffnang kembali sihat siap selitkan satu iklan lagi di penghujung bulan september, walaupun sekarang dah masuk bulan Oktober . Iklan kali ni datangnya dari produk kecantikkan Eversoft . nampaknya iklan bukan sebarang iklan semestinya pihak Eversoft ada keluarkan produk baharu . 


Produk eversoft,evesoft tomato micellar cleansing water,review pembersih muka eversoft tomato, pembersih muka dan penanggal make up eversoft,produk eversoft bebas bahan kimia


Pihak Eversoft telah mengeluarkan satu produk baharu yang diberi nama Eversoft tomato micellar cleansing water .Pembersih muka memang langkah yang paling penting untuk dapatkan kulit yang cantik bak telur rebus tanpa kulit . Apa yang menarik tentang Produk pembersihan ini menjadikan pembersihan lebih mudah dan menjimat masa dengan menggabungkan beberapa langkah ke dalam satu langkah 


Produk eversoft,evesoft tomato micellar cleansing water,review pembersih muka eversoft tomato, pembersih muka dan penanggal make up eversoft,produk eversoft bebas bahan kimia

Sebagai pembersih berasaskan air, Eversoft tomato micellar cleansing water adalah lembut tetapi berkesan untuk menghapuskan solek dan jugak kekotoran pada kukit wajah . Ia juga diperkaya dengan ekstrak tomato organik yang  dengan ciri-ciri anti-pengoksidaan untuk melawan radikal bebas akibat pendedahan UV dan pencemar serta menenangkan kulit dan menapis liang liang roma . Ia juga mengandungi asid bio-hyaluronic yang sesuai untk mengekalkan kelembapan kulit dan mencegah kehilangan air .eversoft tomato micellar cleansing water dapat menghapuskan solek dengan mudah .ia boleh megeluarkan kesan solekan muka dengan mudah .

Pihak eversoft yakin keberkesanan produk baru tersebut akan membuatkan ramai pengguna berpuas hati . Kalau korang berminat nak mencuba produk tersebut boleh dapatkan produk ini dalam harga RM22.90 di watson, guardin ataupun shopping mall berdekatan 

4 ulasan:

  1. wow! banyak CPUV CCL ni. Tahniah!

    BalasPadam
  2. wah!!nuffnang gee sepi je..haha...

    BalasPadam
  3. eversoft! best product ni. btw thniah CCL CPUV banyak sgt haaaa

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !