NAK TERIMA ATAU TIDAK TAWARAN BERKOLABORASI BERSAMA ZALORA MALAYSIA



Assalamualaikum dan salam sejahtera .


zalora, zalora malaysia, shopping online zalora, barangan zalora,kelebihan shopping di zalora, cara shopping di zalora, tips dapat harga diskaun di zalora


NAK TERIMA ATAU TIDAK TAWARAN BERKOLABORASI BERSAMA ZALORA MALAYSIA | Sudah seminggu lamanya CCL tak sempat buka & double check email-email yag penting dan clear email-email yang tak penting .. bukanlah CCL sengaja tak buka, disebabkan kekangan masa membuatkan email tue dianak tirikan . Semalam ada sikit masa terluang, boleh la luang masa dalam sosmed ni kejap.Scrol baca email-email . CCL click satu email ini datangnya dari Aini Shah . Mata pulak tertangkap pada subject email  iaitu " Innvitation to collaborate with Zalora Malaysia"


zalora, zalora malaysia, shopping online zalora, barangan zalora,kelebihan shopping di zalora, cara shopping di zalora, tips dapat harga diskaun di zalora

Bila dapat email ni CCL baca beberapa kali, tak cukup dengan itu CCL mohon pertolongan google translate, al maklum la CCL bukannya teror sangat bahasa omputih ni, tapi nak kan kepastian yang lebih lanjut CCL google translate .Ya Allah macam tak percaya saja blog CCL terpilih untuk bekerjasama dengan pihak Zalora Malaysia.Alhamdulillah syukur tak terkata dapat tawaran kolaborasi dari syarikat Zalora Malaysia . Kali pertama blog CCL dilamar olwh shopping online Zalora Malaysia . CCL berterima kasih sangat pada pihak Zalora Malaysia kerana mempercayai blog kecil , blog suam-suam kuku ni .

Disebabkan ini kali pertama CCL nak kerjasama dengan pihak Zalora Malaysia, so CCL tanya  pandangan blogger-blogger lain yang ada pengalaman bekerjasama dengan syarikat Zalora Malaysia ini  . Alhamdulillah ada jugak blogger-blogger yang sudi share pengalaman beliau untuk CCL . Tak lupa ,ada juga yang sudi kongsi tips-tips yang berguna . Terima kasih juga CCL ucapkan . 

Nak terima atau tidak tawaran dari pihak Zalora Malaysia ini ? Setelah berfikir dan terima beberapa tips dri rakan-rakan blogger lain , CCL buat keputusan untuk terima lamaran Zalora ini , Serta merta CCL reply email Aini Shah dari pihak Zalora ini .Memandanng ini merupakan kali pertama berkolaborasi dengan Zalora Malaysia so ambil sahaja peluang yang datang ini . Walaupun sekecil manapun pulangannya tak rugi pun .Asalkan ada keuntungan bak kata omputih win win situation gitu . Yang penting kita cuba tanpa putus asa . 


zalora, zalora malaysia, shopping online zalora, barangan zalora,kelebihan shopping di zalora, cara shopping di zalora, tips dapat harga diskaun di zalora


Setelah CCL reply email Aini shah dari pihak Zalora Malaysia dalam masa bwberapa minit pihak Zalora Malaysia hantarkan satu tugasan kepada CCL .Nak tahu tugasan apa pihak Zalora Malaysia hantar untuk CCL ? Ok stay tune entri seterusnya ok . InsyaAllah next week CCL akan submit tugasan tesebut.Selesai tugasan tersebut , pihak Zalora Malaysia berjanjikan voucher RM50 sebagai tanda penghargaan .

Voucher RM50 pun itu rezeki juga, ambil saja peluang baik yang datang jangan tolak . Dah tertulis nilai itu rezeki CCL itulah dia.so CCL  kena siapkan tugasan dari Zalora Malaysa selewat - lewatnya hri Ahad ini . Harap CCL berjaya menyiapkan tugasan yang tak seberapa ini dan berharap jugak pihak Zalora Malaysia suka dengan tugasa   yang CCL bakal hantar nanti . 



Catat Ulasan

20 Ulasan

  1. Best tau kolaborasi dengan Zalora, dapat beli baju free. hahaha ;)

    BalasPadam
  2. Terima lah, hehee..Nona pernah dulu.... memang trusted.... ade je win win situation....hehe

    BalasPadam
  3. Ni namanya rezeki datang melayang2

    BalasPadam
  4. Wahh.. bestnya.. Tahniah CCL..

    BalasPadam
  5. Pernah dpt gak offer collaboration dari Zalora dulu..Just grab peluang yg ada,dear ;)

    BalasPadam
  6. All the best ccl!good luck!

    BalasPadam
  7. Akak dah banyak kali berkolaborasi dengan Zalora. Cuma maaf nak tanya, boleh ke buat entry di blog share yg kita dpt kolaborasi dgn Zalora. Sebab dulu time akak, pihak zalora ada inform pasal kolabirasi dgn mereka tak boleh dihebahkan melalui entry. Tak tau lah kot sekarang dah boleh

    BalasPadam
  8. wah bestnyaaa :D lama tak dapat tawaran kolaborasi dengan zalora huhu nak lagi

    BalasPadam
  9. Wahhh tahniah.. Tak sabar nak tunggu next entry nak tau apa task CCL tu 😉

    BalasPadam
  10. Kenapa pulak tak nak terima?

    Artikel pun diorang yg sediakan, tempek je dalam post hehehe..

    BalasPadam
  11. mmg best pt kerjasama dgn zalora.. tahniah awk..

    BalasPadam
  12. tahniah ccl....jangan lepaskan peluang ye..

    BalasPadam
  13. better collaborate tu hahaha.. voucher tu saya guna beli kasut ^^

    BalasPadam
  14. rezeki CCL tu.. terima la kak ekin dah banyak kali gak kolabarasi dengan zalora..

    BalasPadam
  15. lama dah tak berkolabarasi dengan zalora

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan