LIA DE OVEN PERKHIDMATAN SURPRISE BIRTHDAY DI PERLIS


Assalamualaikum dan salam sejahtera

LIA DE OVEN PERKHIDMATAN SURPRISE BIRTHDAY DI PERLIS  | 11 September 2017 hri tu birthday kaklong CCL, So last minit juga CCL plan nak bagi hadiah apa.Sebelum tarikh tue CCL ada juga planning nak celebrate sikit, tapi memandangkan kondisi kewangan CCL sikit lari dari radar , so CCL hanya ucap "happy birthday" . Tapi rezeki Allah ni kita tak jangka,alhamdulillah ada sedikit rezeki Allah turunkan. Alhamdulillah syukur teramat sangat . So bertarikhkan 12 Septembe 2017 pening kepala jugak la duk mikir apa yang nak buat untuk surprise birthday kaklog untuk tahun ini, even tarikh dah lepas tapi CCL tetap nak celebrate juga.


lia d'oven, servis surprisw birthday di perlis, cheese tart untuk birthday, birthday planner terbaik di perlis, lia d' oven cheese tart


Fikir,fikir dan fikir dalam kepala dah sah-sah terbayang rupa sebiji kek yang tetulis "happy birthday"..aahh dah biasa CL celebrate macam tu.so tahun ni CCL nak kasi kelainan sikit.CCL terpikir nak buat surprise delivery yang tengah hangat sekarang ni.Mula mencari surprise delivery area-area perlis.Kalau luar perlis mungkin chargenya akan lebih mahal. Dalam banyak-banyak service surprise delivery birthday dalam sosial media tu CCL terpikat dengan facebook 'Lia De Oven' sebab nampak ekslusif dan kelainan.yes !! CCL nakkan kelainan .

Apa yang menariknya tentang 'Lia De Oven' first CCL masuk sosial media dia CCL tertarik dengan cheese tart yang comel-comel .so CCL terfikir surprise birthday kali ni CCL nak pilih cheese tart.Memandangkan kaklong CCL sukakan cheese .citarasa kami sama. CCL order cheese tart dengan harga yang berpatutan sekotak RM35 .servisnya tak mahal.Sebenarnya ada lagi pakej-pakej lain yang menarik selain cheese tart Lia De Oven jugak ad buat kek .Kalau korang tengok memang confirm meleleh air liur.

lia d'oven, servis surprisw birthday di perlis, cheese tart untuk birthday, birthday planner terbaik di perlis, lia d' oven cheese tart


Surprise birthday ni CCL minta surprise di tempat kerja kaklong . Kemain happy lagi dia, minta runner tersebut hantar cheese tart ni pada pukul 3 . Dalam pukul 3.15 CCL terima wassap dari kaklong . Heheh Alhamdulillah kaklong suka , CCL  pun happy.

 So uolls yang masih mencari survis surprise delivery area perlis uolls boleh ty servis dari Lia De Oven. Cheese tart yang besar, cheese yang banyak, rasanya pun sedap .so yang nak surprise untuk family, kawan-kawan, orang tersayang boleh contact Lia De Oven


lia d'oven, servis surprisw birthday di perlis, cheese tart untuk birthday, birthday planner terbaik di perlis, lia d' oven cheese tart



Facebook : https://m.facebook.com/liadoven/



Catat Ulasan

26 Ulasan

  1. Mantap, at least kejutan leh makan sama2 kan...

    BalasPadam
  2. Alahai.. Best tengok cheese Tart nya..

    BalasPadam
  3. Nampak sedap tu cheese tart

    BalasPadam
  4. wah sedapnya cheese tart tu..hehe

    BalasPadam
  5. entah bila orang nak bagi surprise.. hehe

    BalasPadam
  6. Cute wooo, bestnyaaa dapat surprise..........
    Haiiiiii, jomm support contest Nona
    http://nonasani.blogspot.my/2017/08/giveaway-saya-nak-prime-buster-cream.html

    BalasPadam
  7. ramai sekrg buat delivery ni..bagus

    BalasPadam
  8. Mudah nk buat bithday suprise nanti kalau dah ada service camni. Terbaik

    BalasPadam
  9. Alhamdulilah sebab ada rezki kan untuk share dengan rakan-rakan. Yang penting delivery itu tepat dan sampai dengan jayanya.

    BalasPadam
  10. Happy birthday kak long CCL. Actually agak murah lah rm35 untuk 25pcs cheese tart.

    BalasPadam
  11. Hari lahir memang sesuatu yang indah.. lagi best kalau ada suprise kan? yeahh

    BalasPadam
  12. kan best kalau nisa pun dapat surprise mcm nii

    BalasPadam
  13. SA suka bab kejutan2 ni...tp x pernah lagi buat untuk orang tersayang...ingat nak buat jugak la nanti....

    BalasPadam
  14. The cheese tarts look so cute. Did they have any branch at KL ? I want to order too.

    BalasPadam
  15. Sedapnya cheesetart tu..tp jauhnya perlis..hihi

    BalasPadam
  16. Bagusnya!! Cheese tart untuk birthday! Bagus la servis camni. Dah la buatkan cheese tart. Siap delivery skali. Terperanjat la kak long time keje.

    BalasPadam
  17. Happy belated birthday CCL. Nampak sedap sangat cheese tart tu ☺

    BalasPadam
  18. Salah satu cara nak cari rezeki kan. Kalau kita pandai bake kek, teringin juga nak meniaga macam ni. Kalau tak pandai macam Bella, memang sesuailah pakai servis macam ni. Order je untuk buat surprise :)

    BalasPadam
  19. Wahhh bestnya, pasni boleh lah surprise untk akak pulak ya my birthday pun coming

    BalasPadam
  20. Memang suka sangat dessert ni. Murahnya RM35 jer.. Kalau dapat delivery kat penang lagi bagus. hehhe

    BalasPadam
  21. Bestnya ada adik buat kejutan mcm ni, kalau sis sure lompat tinggi sb mmg suka cheese tart...:D. Nak cari adik lah lps ni..hehehe

    BalasPadam
  22. Nak kek juga. Nampak sedap tu. Delivery mcm ni memang bagus. Kita search kat insta or fb, pilih gift, buat payment dan tunggu surprise pada hari yg dinantikan. Hehe.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan