Selasa, 8 Ogos 2017

MENANG TOP BLOGLIST BLOGGER HASLINA


Assalamualaikum dan salam sejahtera

MENANG TOP BLOGLIST BLOGGER HASLINA  Hai semua , selamat malam CCL ucapkan , sedangkan sekarang ramai yang dah pejam mata dilamun mimpi yang indah , CCL  masih lagi bersengkang mata melawat rakan - rakan blogger , bukan apa mata ni pun belum mengantuk lagi ., ok nak back to tittle . hari tue CCL ada join satu segmen dari blogger Haslina yang sedang mencari senarai-senarai blogger yang bakal disenaraikan dalam bloglist bulan August.So hari ni blogger Haslina atau dikenali sebagai Puan Kuci dah pun keluarkan senarai pemenangnya . Kalau korang yang rasa-rasa dah libatkan diri dalam segmen Ini , hah korang boleh la terjah senarai pemenang kat Sini . 

Segmen,contest blog,menang segmen


Penyertaan CCL dalam segmen tersebut berada di number 23 . Alhamdulillalh tersenarai sebagai top 12 bloglist August Blogger Puan Kuci . 

Segmen,contest blog,menang segmen

Tahniiiah juga pada para pemenang ,dan terima kasih juga Puan Kuci yang anjurkan segmen ini ..



23 ulasan:

  1. Wow tahniah Cik Cappuccino. Thanks juga kongsi senarai pemenang. Boleh singgah nanti.

    BalasPadam
  2. alhamdulillah tahniah ccl

    BalasPadam
  3. wah.. tahniah CCL


    Ada risiko anemia ketika hamil? Vitamin Tingkatkan Hb ini boleh membantu ikhtiar anda

    BalasPadam
  4. Tahniah CCL.. Lama dah jasmi tak BW nie.. Mesti seronok kan menang bloglist. nBoleh naikkan PV :)

    BalasPadam
  5. Mama pun rupanya tersenarai juga lah.. Tahniah ccl

    BalasPadam
  6. tahniah..semoga blog terus maju :)

    BalasPadam
  7. turut tersenarai..tahniah pada ccl..

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah.. tahniah ccl.. nanti join lagi k.. :)

    BalasPadam
  9. Tahniah CCL..
    Sis pun join juga segmen ini..
    Alhamdulillah blog LZ nombor 22..

    BalasPadam
  10. Tahniah CCL..Murah rezeki awak..

    BalasPadam
  11. Tahniah CCL. Murah rezeki.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !