CAKRA KHAN TENGAH MENCARI CINTA SEJATI.SIAPAKH CINTA SEJATI CAKRA KHAN ?


CAKRA KHAN TENGAH MENCARI CINTA SEJATI ? | sejak tiga empat minggu ni ..telinga CCL disajikan dengan macam-macam lagu baru lah .. mana tak nyaa kat tempat kerja tue asal masuk sampai nak balik kerja pun masih setia on radio era fm .. ok memang jiwa CCL  jiwa Era FM gitu kot ..

Terdengar bait-bait lagu yang dibawa oleh CakraKhan ni .sekali dengar suara yang nyanyi macam Cakra Khan.sebab suaranya Serak-serak basah macam tu..lebih-lebih lagi CCL  pulak memang minat dengan lagu - lagu yang dibawa oleh Cakra Khan ni .

Ok..CCL pun follow lagu ni sampai habis..hah baru teringat nak google search apa tajuknya .. rupa-rupanya tajuk diberi  'Mencari Cinta Sejati' .. dah tahu apa tajuk lagu tersebut CCL bukak apps tubemate dalam handfone ni terus download ..boleh dengar feeling-feeling nak tidur malam nanti



Lirik lagu mencari cinta sejati,mencari cinta sejati cakra khan,lirik lagu indonesia 2017,lagu baru 2017,forex,gambar cakra khan,gambar cakra khan

Lirik Lagu Mencari Cinta Sejati - Cakra Khan

Hembusan angin meniup wajah alam
Mataku tak berkedip menatap langit
Terlalu luas tak bertepi pandang
Bisakah aku menyentuh awan

Berwaktu-waktu aku mengasuh rasa
Mendengarkan jiwaku berkata-kata
Tak mungkin aku abaikan kata hati
Ku harus jujur pada hatiku

Kau dan aku tak bisa bersama
Bagai syair lagu tak berirama
Selamat tinggal kenangan denganku
Senyumku melepaskan kau pergi

Engkau bukanlah sebuah kesalahan
Tak pernah aku menyesal mengenalmu
Tapi biarkanlah aku terbang bebas
Mencari cinta sejati

Berwaktu-waktu aku mengasuh rasa
Mendengarkan jiwaku berkata-kata
Tak mungkin aku abaikan kata hati
Ku harus jujur pada hatiku

Kau dan aku tak bisa bersama
Bagai syair lagu tak berirama
Selamat tinggal kenangan denganku
Senyumku melepaskan kau pergi

Kau dan aku tak bisa bersama
Bagai syair lagu tak berirama
Selamat tinggal kenangan denganku
Senyumku melepaskan kau pergi

Kau dan aku tak bisa bersama
Bagai syair lagu tak berirama
Selamat tinggal kenangan denganku
Senyumku melepaskan kau pergi

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. kemain tajuk dia .. hahaha

    teghuih rasa nak klik dan baca.. hehe

    anyway suara cakra ni sedap kan.

    :)

    BalasPadam
  2. haha kalau saya, saya lebih prefer dengan suria fm sebab lagu-lagu dia klasik sikit haha.

    BalasPadam
  3. Suara serak-serak basah Cakra Khan memang sedap didengar...

    BalasPadam
  4. ini kalau tak bawak dekat karaoke tak sah nieyh hakhak

    BalasPadam
  5. tajuk dia puitis sungguh, sesuai dgn nama penyanyinya

    BalasPadam
  6. "sedang mencari cinta sejati ya, mas cakra? lho, usah repotin. aku kan sentiasa ada utk mas cakra" ececeh, terus komen ala-ala indonesia ��

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan