Selasa, 1 Disember 2015

DATO SINI NURHALIZA KEGUGURAN




Salam takziah buat penyanyi number satu malaysia Dato Siti Nurhaliza Taruddin yg baru sahaja meluahkan berita kesedihan beliau bersama-sama peminatnya di laman sosial . . Dato Siti sempat mengandung hanya dua bulan sahaja dan mengalami keguguran . Moga dato Siti dan sekeluarga tabah seadanya 



“Bismillahirahmannirohhim … Tanggal 1hb Dec… Rasanya sudah sampai waktu & ketika yg sesuai utk Ct kongsikan dengan peminat & followers tersayang. Mula mula Ct ingin sangat berkongsi cerita indah namun Ct percaya semua dugaan ada hikmah dariNYA..Ini semua meningkatkan lagi keimanan Ct kepada PENCIPTA Ct”

“Memang tak mahu menafikan berita kehamilan kerana ia Anugerah terindah yg lama Ct nantikan dan sudah pastinya peminat yg mendoakan juga..Nak mengiyakan pun takut, kerana Anugerah ini terlalu baru dan ‘FRAGILE’ untuk di hebahkan.Hanya memohon masa yang sesuai”
“Ternyata, Allah SWT pinjamkan Anugerah ini utk seketika..sempat 2 bulan Ct kandungkan dan Ct keguguran..Ct Redha dan jauh di sudut hati amat bersyukur kerana Allah SWT beri Ct jawapan diatas doa Ct.. inshaAllah semoga ia permulaan untuk Anugerah yang seterusnya,”

7 ulasan:

  1. Semoga Dato Ct Tabah dengan segala dugaan mendatang, adakala yang kita suka dan ingini itu belum tentu baik untuk kita, dan tidak tentu juga hal yang kita benci dan tidak sukai itu tidak baik untuk kita, Allah jua perancang terbaik kepada setiap permintaan hambaNya..

    BalasPadam
  2. Sedihnya....indhaAllah lepas ni cepat lekat...biasa macam tu...

    BalasPadam
  3. Salam singgah petang dik....semoga Dota Siti Nurhaliza dan suami tabah menghadapinya...Sesungguhnya Allah maha mengetahui dan InsyAllah semoga ia permulaan untuk Anugerah yang akan mendatang...Amin

    BalasPadam
  4. Salam singgah petang dik....semoga Dota Siti Nurhaliza dan suami tabah menghadapinya...Sesungguhnya Allah maha mengetahui dan InsyAllah semoga ia permulaan untuk Anugerah yang akan mendatang...Amin

    BalasPadam
  5. sedih kan.. semoga dato ct tabah.. in shaa Allah ade rezeki lain..

    BalasPadam
  6. Semoga di ganti dengan yang lain (yang lebih baik), Semua yang terjadi pasti ada hikmahnya :)

    BalasPadam
  7. kesiannya dato' ct...smoga Allah beri anugerah yg lbh baik dn lbih indah bt dato' ct

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !