Sabtu, 4 April 2015

DAPAT KERACUNAN MAKANAN GARA-GARA ROTI INI .



Sudah pukul 1 pagi ..dan jam menghampiri dua pagi ..
Akibat perut berbunyi-bunyi minta makan pepagi buta ni ..so cik yana terpaksa bangun dari katil tilam yang empuk . . Berjalan seperti dipaksa ja kaki utk melangkah ke ruang dapur..mencari makanan yang ada ..


memang tabiat cik yana akan lapar bila pepagi buta menjelang ni ..nak kata x makan padahal malam tadi dsh melantak macam-macam makanan ..nak kata x bismillah . .setiap kali makan cik yana tak lupa untuk bismillah sebelum makan .. tak berkongsi makan dengan syaitan bila tak bismillah..


Lewat pagi macam ni cik yana diibaratkan macam tikus ..mencari makanan yg ada di dapur . . Cari dan cari terjumpa la roti . . Cepat-cepat bancuh air nak makan dengan roti . . Tapi alangkah kecewanya bila tengok roti tue . . Sebab apa ya ??



Roti,resepi roti,cara adunan roti,keracunan makanan,gst , kenaikan barangan makanan melalui gst ,apa itu gst ,

Alamakk !! Roti dah expired date . . Huhu .. naseb baik sebelum makan  mata cik yana terjeling-jeling nak tengok harga roti . .disebabkan sekarang tengah viral GST . .mata cik yana terpandang juga pada tariknya . . Expired date 29 mac 2015 . . Urmm . . Sekarang dh masuk bulan april . . Roti ni bulan mac .. cik yana nyaris-nyaris keracunan makanan .


Bukan salahkan penjual di kedai . . Ini akibatnya bila roti dili ni simpan begitu saja ..tiba masa utk makan kann dh expired . .rugi begitu saja


Roti,resepi roti,cara adunan roti,keracunan makanan,gst , kenaikan barangan makanan melalui gst ,apa itu gst ,


Disebabkan roti dh expired dah . ... cik yana terpaksa pujuk perut dengan minum hot coppucino ja malam ni . . Malas laa nak makan berat - berat like same meggi . . 



TAKE A NOTE : SEBELUM MAKAN MAKE SURE LIHAT EXPIRED DATE TERLEBIH DAHULU . . KEEP SMILE




7 ulasan:

  1. huhu..seb bek belek dulu kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tue la ..nasib lagi ..tidak keracunan mknan la jwbnya

      Padam
  2. Nasib baik tak jamah. Kalau tak, tak tahu ngupe krim kat dlm roti tu..

    BalasPadam
  3. Tumpang tnya , masih kerje di putra palace or not ?

    BalasPadam
  4. Tumpang tnya , masih kerje di putra palace or not ?

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !