Ahad, 8 Mac 2015

PIE PUDING SUSU




Pie puding,resepi pie puding


pie puding . . Boleyh dijadikan desert selepas makan . . Disebabkan nafsu makan membuak2 masa tue . .cik yana grab secorong pie puding nieyh nak merasa kelazatannya . .harganya pown memang berbaloi . .rm3 sahaja . .berpatutan dengan saiznya . . 

Selalunya makan puding ja . .tambah-tambah kalau bulan puass memang feveret cik yans puding mesti hidangan wajib baa . . Kali nieyh sengaja nak review pie puding ni . . Rasanya sedap . .tidsk manis . Rasanya macam puding . .ehhh dah nama pown puding rasanya mesti la puding xkan nak rasa macam pizza pulak kan ..hehe . .tapi bahagian pie pada puding ni cik yana tinggalkan sahaja . .hanya rasa tepung yang tawar . . Korek-korek makan puding dalam pie sahaja . . 


Korang semua yang berminat nak mencuba pie . .boleyh tgk resepi ni 




Pie puding,resepi pie puding






2 ulasan:

  1. ingatkan yana buat sendiri. hehe

    BalasPadam
  2. sedapnya..ok jugak harga 1 slice tu..buat sendiri boleh makan banyak sikit kan :)

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !