Isnin, 16 Mac 2015

DAH SELESAI SYARAT UNTUK BERKAHWIN



Berkahwin mungkin sesetengah masyarakat angkat  ia nya perkara yang mudah . .tpi bagi cik yana berkahwin bukan perkara yang senang . . Ianya susah sekali . . Banyak part2 yang kita perlu lepas dari bentengnya . .contohnya . . Kursus perkahwinan . .


Kursus nikah di perlis,harga kursus nikah di perlis ,sijil kursus nikah ,kenapa mesti ada sijil nikah,


Setelah lama cik yana daftar untuk kursus nikah ni . . Setelah 2 bulan menunggu akhirnya sabtu dan ahd cik yana dapat jugak menghadiri kursus tersebut . ..xlama pown . .cuma 2 hari sahaja bermula 8.30 pagi sehingga 4.30 ptg . . Boleyh dikatakan lenguh jugak badan-badan cik yana asyik duduk atas kerusi berjam-jam lamanya . . Tapi apakan daya terpaksa harungi juga demi sedikit ilmu rumah tangga . .demi segulung sijil yang amat bermakna pada hari pernikahan cik yana nanti . .



Selepas menghadiri kursus perkahwinan ni . .dpt la jugak seba sedikit ilmu baru . .kawan baru . ..dah nama pun kursus . .mesti ada yang mengantok . .ada yang x mengantuk . .effectnya dari penceramah tue sendiri . .kalau penceramah tue brjaya bgi effect kpd peserta yang datang supaya tak mengantuk . .syabas diucapkan . .tapi ada jugak penceramah yang gagal . .sehinggakan ada yang mengantok termasuk cik yana sekali . .


Rm80 harga bayaran yang dikenakan masa cik yana amek kursus di utaqa perlis ni . .masih lagi  rm80 hanya mendengar ceramah sahaja . . Tpi khabar angin mengatakan area perlis akan start caj bayaran kursus nikan sbanyak rm120 . .ceramah termasuk sesi ujian bertulis . . Bhgian wilayah dah pown bmula dengan bayaran rm120 . .





4 ulasan:

  1. teringat pada buku ini...hew hew hew...

    BalasPadam
  2. aduhai dh hrga bru kee .. bru cdg nk prgi hrga below RM 100

    BalasPadam
  3. gaji penceramah pun dah tak macam dulu..harga pun lain lah

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !