Jumaat, 6 Februari 2015

PRODUK NI PENYEBAB KULIT MUKA CIK YANA SEUMPAMA DAYANG SENANDUNG



produk ni penyebab kulit cik yana seumpama dayang senandung . .seriusly kuli muka yg normal tetiba bertukar menjadi hitam sehitamnya . . alamak macam mana nk berhadapan dgn org ramai kalau kulit muka macam ni kan . . 


so far,korang mesti bingung serta tertanya-tanya produk apa yg cik yana pakai . .takut-takut korang pulak terpakai produk ni . . dayang senandung laa koranv jadi . . . tapi korang x perlu risau . .korang jadi dayang senandung bukan selamanya tapi hanya untuk seketika . . 




hehehe . . begini laa rupa kulit muka cik yana . . 
hitam bertompok kan . . gara-gara cik yana kenakan produk mask
pada muka semalam . boring punya pasai . . lepas balik keja semalam . . 
bersihkan badan . .trnampak lak sheiseido mask nieyh dalam laci makeup
cik yana . . memandangkan dh lama cik yana tak pakai . . 
so semalam menggila pakai sheiseido mask . .bila tengok muka gini kat cermin
trgelak sorang . . sorang . hehehe melucukan



ini lha produk yg menyebabkan kulit muka cik yana 
hitam seketika . . sheiseido mask . . dulu ramai yg tgh viral tntg produk 
nieyh . . hah . . .sesuai si pakai oleh lelaki dan perempuan . .
wahh menarik bukan ? mcm mana cara pemakaian ? mudah sahaja 
bagi lelaki dan perempuan make sure tanggalkan makeup koranng dulu 
cuci muka bersih² . .keringkan dan . .boleh la pakai mask ini pada muka . 
mask ini sejenis cecair . .so korang sapu ja pada muka bhg yang korang 
nak .tapi awas jangan sampai tersapu pada kening,misai,bulu mata,janggut . 
bkn apa takut nanti mask dh kering
 trlekat pulak kening disitu . .he.jgn sampai trlekat bulu kening disitu . .

fungsi sheiseido mask ni . .dpt mghilangkan blackhead . .sesapa yg prnh try mask ni . .diorg tahu la apa kelebuhannya . .dapat mmbuang kotoran yg trsumbat dlm liang roma muka kita. . so . .selamat mmcuba

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...