Anak Pramugara MH370 Selamat Dilahirkan.





Anak Pramugara MH370 Selamat Dilahirkan.nama anak pramugara rain mh370


"19 May 2014 Sayang, Ampunkan lah segala dosa2 mami to you... Sekiranya mami tahu bahawa perpisahan abadi menanti kita pada malam 7.3.2014, sudah tentunya mami akan melutut sujud pohon kemafaan daripada you pada hari terakhir pertemuan kita.. Ampunkan lah mami B... Doakanlah mami selamat menjalani operation untuk melahirkan Muhammad hari ini..

Semoga Allah SWT panjangkan usia mami untuk terus mencurahkan kasih sayang dan untuk terus membesarkan permata2 you yang diamanahkan oleh Allah ini menjadi insan yang beriman dan berjaya di dunia & di akhirat.... Salam sayang & rindu to you B... I realy realy miss you ... #prayforrainmh370 #prayformh370"


Anak Pramugara MH370 Selamat Dilahirkan.


Itulah yang ditulis dan dimuat naik oleh Intan Maizura Othaman di akaun Instagram miliknya sebelum melahirkan anak keduanya, di Hospital Putrajaya. Intan merupakan isteri kepada Mohd Hazrin atau lebih dikenali sebagai Rain, salah seorang anak kapal MH370 yang hilang pada 8 Mac lalu.

Intan telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki semalam dan bayi tersebut diberi nama Muhammad bin Mohd Hazrin. Pasangan itu juga sudah mempunyai seorang anak perempuan bernama Iman. Usaha mencari pesawat yang menerbangkan 239 penumpang itu kini telah memasuki fasa baru SAR di dasar laut. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Sedihnyala..ya allah..kuatkanla isteri pramugara ini

    BalasPadam
  2. sedih.
    semoga isterinya tabah, semoga akan ada keajaiban suatu hari nanti.

    carl singgah sini.

    BalasPadam
  3. Berat mate memandng lgi berat bahu memikul. Terase sedeyh sgt. Semoga ade keajaiban berlaku. kite mampu berdoa je.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan