Sabtu, 26 April 2014

KITA HANYA KAWAN .



kita hanya faham . . kamu kena faham , ,kita hanya kawan ,,dan selamanya kamu tetap kawan . .first time kita jumpa masa sama-sama pergi kursus custemor services . .masa slot 'pasangan serasi bersama kawan' ..kamu pilih saya sebagai pasangan sahabat . . kita borak sana sini . . .and then last sekali ..kamu kata kamu suka saya ....eish pelik ..sebab apa kamu boleyh pulak suka saya ? sedangkan kita baru kenal . . 



KITA HANYA KAWAN .


setiap titik rasa hati itu  perlu diperjelaskan sebab saya xnak kamu makan hati . . kamu suka saya sebagai sahabat . . ok saya boleyh terima . . tapi kalau lebih dari tue . . saya mintak maaf . . hati saya sudah berpunya ya firdaus . . masa kita sembang-sembang masa kursus tue pown ..kamu dah tanya saya kan . . hati dah berpunya ? secara jujurnya saya jawab 'ya hati saya dah berpunya' :) . .

balik ja dari kursus . . kamu mesej saya . . then sampai sekarang terus-terusan mesej saya . . saya mintak maaf . . kalau saya tak berapa nak layan sangat mesej awak tue . . bukan apa . . saya dah ada yang berpunya . . hati dia saya kena jaga jugak . . bukan apa ,,takut-takut kalau nanti saya reply semua mesej awak . . awak akan menaruh harapan kat saya . . saya xmau laa macam tue. . kalau mesej sekadar nak berkawan ..insyaAllah saya boleyh terima seadanya



just a friend oke :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !