Sabtu, 29 Mac 2014

SAYA NAK AWAK TAHU . .



Andainya awak tahu . .  bila saya jatuh cinta ibarat fall in love dengan awak . . awak xsemestinya ada segalanya but awak segalanya di hatinya. . . 

Andai awak tahu . . bila saya mngalirkan air mata , just ingat bukan sebab saya lemah ..tapi saya sedang mencari di mana kekuatan saya untuk terus tabah menyintai awak sayang . ..

Andai awak tahu . .bila saya marah . . kadang-kadang memang saya x mampu nak kawal perasaan saya . . tapi percayalah . . trust me ok . . tue maknanya saya ambil berat sangat -sangat pasal awak . . dan sayang awak . .awak tengok pasangan baru bercinta,,mereka jarang bergaduh , , hanya selintir pasangan kowt . . tapi percayalah awak . . semakin  bertambah sayang saya pada awak . . semakin pulak banyak pertelingkahan yang berlaku kan . .  apa-apa pown kita harus tabah hadapi semuanya. . . 

Bila saya mula membebel sana-sini . . cakap banyak-banyak . .tapi saya x bermaksud nak buat awak rimas dengan saya . . just mahu awak mengenali saya dengan lebih dekat lagi sayangku. . 

Mungkin satu hari kita dah kenal lama . . masing-masing dah kenal hati budi . . time tue saya nak awak berubah . .awak kena paham tue bukan saya tak mahu terima seadanya . . tetapi saya nak kan awak jadi yang lebih baik . begitu jugak dengan saya . . 


Awak dalam setiap perhubungan . .tipu saja kalau awak cakap tiada istilah cemburu . . tapi saya nak awak tahu . . kalau saya cemburu dan tidak percayakan awak , ,  bukan bermakna saya tak sayangkan awak . .tapi saya masih terlalu menyayangi awak sayangku . .kadang-kadang saya risau . . risau sebab apa ? risau kalau saya terlalu percaya . awak khianati kepercayaan yg saya beri . .tapi saya tahu . . awak takkan buat mcam tue kan ? 

Awak selalu cakap . . saya selalu merajuk  . yeah . . tapi jangan kata saya mengada-ngada . saya bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah berdozen-dozen sayangku . . tapi cukuplah dengan perhatian yang membolehkan saya rasa dihargai . . . 

tiap-tiap hari kalau mesej .. xlekang jari saya taip 'i love u ' .untuk awak sayang . . kalau call x lekang bibir saya ucap 'i love u' untuk awak jugak sayang . . tapi saya nak awak tahu . . tanpa ungkapan 'i love u ' saya tetap cinta awak sampai bila-bila sayang . . 

Ada lagi saya nak bagitau awak . . bila saya rindu sangat-sangat kat awak . . apa yang saya nak maksudkan bila saya jauh dari awak bayang awak sentiasa bermain di mata saya . . rindu gelak tawa awak . rindu setiap senyuman awak . . rindu dengan sikap awak yang sering wat saya tersenyum setiap kali awak dekat dengan saya . . 

Awak . . kalau satu hari saya cakap, ada lelaki lain lebih baik dari kamu . .jangan percaya . . sebab saya kan suka sangat uji hati & perasaan awak ,  bukan sengaja . . tapi saya nak tengok tahap mana awak sayang saya ,,setia dengan saya :) . . saya nak tengok sejauh mana sayang sanggup jadi yang terbaik di mata saya . . walupown sebenarnya memang awaklah yang terbaik di hati saya . .selagi saya dengan awak . percayalah..


kalau lah satu hari nanti saya degil . tak nak dengar segala nasihat awak , saya bukan bermaksud nak jadi degil . . tapi saya nak tengok sejauh mana kesabaran awak pada saya . . sejauh mana awak mampu bersabar dengan karenah perangai saya . percayalah . . hati perempuan sangat lembut . . 

awak . .awak. . andai saya kata 'please tinggalkan saya'  tue bukan bermakna saya suruh awak pergi dari hidup saya . . tapi  bagi saya sedikit waktu sedikit ruang untuk tenangkan fikiran saya . .sekejap sahaja . . percayalah  . 




p/s : -Sememangnya Allah dah cipta setiap makhluknya berpasangan  . . lelak dan perempuan itu  perbezaan yg tersendiri . . tapi sekiranya kita paham . kita akan saling melengkapi . .dan menyempurnakan. perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali . .di sebalik air matanya tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadi seorang lelaki tue berasa selamat bersamanya .  .biarpun perempuan itu nampak lemah tetapi dia ada kekuatan yang tersendiri . .so , hargailah kehadiran perempuan dalam hidup korang . . . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...