Jumaat, 21 Februari 2014

CPUV NUFFNANG KE-18: INTI 2014 CYCLE 2




Tersenyum seketika tak sat ..bila check account nuffnang . . ada update terbaru untuk cpuv/be . . sekian lama en,nuffnang bermasam muka. . sampai xmau jenguk-jenguk blog yana agaknya . . maklum lah . . bila kerja masa 24 jam untuk berblogging sangat susah . . dulu buleyh laa kan . . setiap masa dating dengan blog kesayangan ..

ada dalam seminggu lebih satu entri pown x terupdate kat blog. . kesian si blog nieyh kn . . .so far rank blog pown agak menurun cikit. . view untuk post pown agak mengecewakan . . . 


tapi alhamdulillah berkat update blog . . kembali kan blog kepada yang asal..pujuk-pujuk cik nuffnang . . akhirnya en,nuffnang termakan jugak pujuk rayu cik yana . . . en,nuffnang kasi cpuv/be yang ke-18 untuk blog yana...


CPUV NUFFNANG KE-18: INTI 2014 CYCLE 2, CARA CASHOUT NUFFNANG, cara mendapatkan earnings cpuv nuffnang,


terima kasih pihak nuffnang . .  iklan baru je berjalan hari nieyh ..so earning dya masih zero. . . . 

so korang-korang yang jejalan kt blog yana ,,kalau nampak iklan tersebut . . godek2 laa sikit yer . .  







11 ulasan:

  1. cpuv ni macam mana? Orang kena klik iklan nuffnang tu ke?

    BalasPadam
  2. sya pun ada dapat mohon klik jugak ye. http://noorkhuzieenperli.blogspot.com/
    dah klik dah kat awak hehe

    BalasPadam
  3. @Nur Madihah yea..brdasarkan klik & trafik blog

    BalasPadam
  4. @Noorkhuzieen ok..makaseh yea..jpg nk jenguk2 blog awak & trus klik jgkk..be patient

    BalasPadam
  5. Kebelakangan nie ramai yg update dapat CPUV dari nuffnang.. blog saya je yg masih senyap xde CPUV

    BalasPadam
  6. @Aniq Bukhary teruskan berblogging wahai shbt,,dont give up oke

    BalasPadam
  7. Tahniah2...akak pon sama dah lama tak dapat BE.

    BalasPadam
  8. Selamat and semoga success selalu

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...