Rabu, 1 Januari 2014

CORETAN PERTAMA TAHUN BARU 2014





SELAMAT TAHUN BARU 2014.CORETAN HEIRIZALIEYANA,TAHUN BARU 2014,UCAPAN TAHUN BARU .WALLPAPER TAHUN BARU 2014





Alhamdulillah . . syukur kepada yang maha esa . . panjangkan umur cik yana untuk bernafas pada tahun 2014 nieyh. . hari nieyh hari pertama bulan pertama dalan 2014 . . 1 januari 2014 . . diharapkan pada tahun nieyh lebih baik dari tahun 2014 . . mudah-mudahan diberi rezeki yang melimpah . . amin . . 


ok..semalam ambang 2014 . . ape citer korang ambang 2014 ? korang sambut kt mana ? .. macam cik yana ambang 2014 cik yana sambut kt tempat kje bersama member tempat keje . . walaupown sambut kt tempat kje . .happening sangat-sangat ..sebab semalam ada buat pertandingan karaoke sampai pukul 1 pagi . . bukan x boleh nk sambut tahun baru 2014 . . tapi sambut dengan cara yang betul . . .jangan berlebihan pulak kn..


berkaitan dengan azam . . azam ? ya azam mybe masing-masing ada azam kan bila menjelang tahun baru ..eh kejap2 cik yana nak tanya korang,,azam tahun 2013 tue dah tercapai belum . . hehehe . . 
azam tahun 2013 ,,tahun lepas alhamdulillah kebanyakkan tercapai ..walaupown xsemua ..tapi ada jugak yang tercapai..syukur sangat lah...


azam tahun nieyh . . akan diupgrade lagi . . apa-apa pown diharapkan thun nieyh menjadi tahun yang lebih baik dari tahun yang selepas . . .


hope korang semua pown . .menjadikn diri lebih baik dari sebelum. . kena ingat diri kita hanya pinjaman semata-mata..so sementara Allah bagi peluang untuk kita bernafas di atas bumi yang aman . . so sentiasa bersyukur . . 


so cik yana nak ucapkan selamat tahun baru 2014 . . unutk blogger semua dan kengkawan yang lain, , yang mana bufday dia jatuh pada 1 januari ,,x kira lah tahun berapa . . cik yana ucapakn happy bufday semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki . . amin........



SELAMAT TAHUN BARU 2014



7 ulasan:

  1. Selamat tahun baru akak. Akak cantik :)

    BalasPadam
  2. salam kak yana :D
    semoga tahun ini lagi indah :D hehe

    BalasPadam
  3. @syuk shusuke wasalam dik,,ya trima kasih,,,smoga thun nieyh lebih baik dri thun sebelumnya

    BalasPadam
  4. Slmt thn baru. Hope x lmbt wish. Btw, jom singgah my blog www.ciklapunyabelog.blogspot.com. I'm new blogger... tq

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !