Isnin, 16 Disember 2013

GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA





Sebut sahaja yuyu zulaikha . .pasti ramai dah tahu blogger yang boleyh dikatakan pemes jugak dalam industri blogger nieyh . . . 
sesape yang x kenal dan nak kenal yuyu zulaikha dengan lebih lanjut . . dan sepanjang korang terjebak dalam dunia blogger belum kenal lagi siapa blogger femes yuyu zulaikha . . buat lha searching google oke . . .


oke. . first cik yana nak ucapkan ribuan tahniah kepada blogger femes yuyu zulaikha yang dah selesai menamatkan zaman bujang . . (agak-agaknya cik yana bila pulak bakal melangkah ke jinjang pelamain) ..wakakakakka ..berangan angan-angan mat jenin gitu kan . . . . 


jom tengok gambar yuyu zulaikha bersama encit suaminya . . . .
walaupown nampak simple tapi tetap cantik dimata ...sopan gitu


GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha




GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha



GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha




GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha




GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha




GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha





GAMBAR PERKAHWINAN BLOGGER YUYU ZULAIKHA,blogger yuyu zulaikha


tahniah kak yuyu zulaikha . . . 
doa semoga rumah tangga kak yuyu bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat...selamat menempuhi alam rumahtangga . . . 
selamat pengantin baru ........




8 ulasan:

  1. Tahniah buat yuyu gak. Comelssss sgt

    BalasPadam
  2. tahniah yuyu zulaikha...
    anda sudah menjadi hak milik orang.. :)

    BalasPadam
  3. tahniah buat yuyu dan pasangan...

    BalasPadam
  4. Comelnya Yuyu... Tahniah buat mereka berdua semoga bahagia sehingga ke akhirnya.

    BalasPadam
  5. Tahniah kak yuyu :) comel je

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...