Khamis, 28 November 2013

BUKAN ISTERI SIMPANAN






BUKAN ISTERI SIMPANAN,sinopsis novel bukan isteri simpanan,novel disember 2013






Sinopsis:


“Kenapa kau kahwin dengan aku? Apa niat sebenar
kau? Aku pelik, sebab aku tak rasa yang aku ni macam
isteri orang. Aku je yang beria-ia nak jadi isteri solehah,
tapi kau? Kita ni dah macam housemate. Aku rasa macam aku ni, isteri simpanan kau je?” soal Dania ingin tahu. Terdiam seketika Afiff mendengarnya. 


Tidak! Aku bukan isteri simpanan kau.
"Kau akan terima balasannya kerana menganiaya hidup aku. Hidup kau tak akan selamat. Tak akan selamat!"

Jambangan bunga terlepas dari pegangannya. Seperti mana terlepas Dania dan anaknnya dari hidupnya. 

Bila kita mencintai seseorang, tiada sebab dan alasan. Hanya hati yang ikhlas mencintai.

"Kenapa abang buat Nia macam ni? Abang ingat Nia akan membenci abang ke, dengan apa yang abang lakukan? Bila terjadi macam ni, bukan sekali luka, tapi berganda-ganda luka..."

Aku akan mengembalikan Dania, pada cinta hatinya. Di sana dia akan mencari semula kebahagiaan dia. Berbekalkan ingatan yang baik-baik tentang aku. 

Khaliff... Membahagiakan dirimu begitu mendamaikan..
Afiff... Mencintaimu begitu menyakitkan




6 ulasan:

  1. kompen cair bila baca nie..hihi

    BalasPadam
  2. klik tabungan dik...
    klik semua...:)

    BalasPadam
  3. macam best je.. kalau novel tebal konpem best2 citer ny..

    ehem, follow sini.. :D

    BalasPadam
  4. boleh jadi drama pukul 7 nanti ni. hehe

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...