Rabu, 23 Oktober 2013

LUAHAN HATI IBU MENGENAI VIDEO COUPLE PALING ROMANTIK




LUAHAN HATI IBU MENGENAI VIDEO COUPLE PALING ROMANTIK, video couple alang beez dan fatin afiqah, video couple paling romantik 2013,


Kuala Lumpur: “Orang hanya pandai mengata, tuduh saya tak tahu jaga anak dan macam-macam lagi. Hakikatnya, saya dan suami sudah jalankan tanggungjawab kami dan anak saya bukan gadis liar yang boleh keluar rumah sesuka hati.
“Kalau perkara sama berlaku pada mereka (orang yang mengata), mungkin baru mereka tahu apa yang saya dan suami rasakan sekarang. Saya merayu, fahamilah situasi kami dan janganlah tuduh kami yang bukan-bukan.” 
Itu luahan hati seorang ibu mahu dikenali sebagai Rohani, 36, selepas rakaman video anak perempuannya yang berusia 15 tahun dengan ‘aksi mesra’ bersama teman lelaki, kini tersebar meluas di laman YouTube dan Facebook (FB). 

Rohani berkata, perhubungan anak perempuannya, dinamakan sebagai F dengan teman lelakinya yang juga berusia belasan tahun memang diketahuinya, namun dia tidak menyangka mereka akan bertindak sejauh itu.
Foto
RAKAMAN video pasangan kekasih dimuat naik dalam YouTube.

“Saya memang tahu mereka berkawan rapat, tapi tak sangka pula sampai merakam video berpeluk dan bercium dan dimuat naik pula ke Internet,” katanya


LUAHAN HATI IBU MENGENAI VIDEO COUPLE PALING ROMANTIK, video couple alang beez dan fatin afiqah, video couple paling romantik 2013,



video couple alang & fatin afiqah

8 ulasan:

  1. hurmm..kawenkan mereka cepat2..:)

    BalasPadam
  2. susah nak cakap dik.....
    cian tengok ibu bapa yang terkena tempias kan dik ...

    betol kata cik nor tu...kawin kan je....

    BalasPadam
  3. kesian mak bapak dia.. baru f3 dh pandai buat bnde2 tk senonoh, siap upload video lagi. moga Allah bukakan pintu hati mereka

    BalasPadam
  4. Kesian kat mak ayah dia.. diaorg pun satu hal, kalau tahu video tu boleh mengaib kan mereka n family, tak yah lar nak upload bagai. Kesian pula bila jadi mcm ni ;(

    BalasPadam
  5. macam-macamlah remaja sekarang ni, kesian mak bapa diorang yang tanggung malu..

    BalasPadam
  6. Kadang2 mak bapak nie dah terlebih ajar dah cuma budak2 yang tak masuk ajar.

    BalasPadam
  7. peringatan bersama .,..mak bapak juga yang kena

    BalasPadam
  8. Budak-budak sekarang,bila tak dikawal maka camnilah jadinya. kesilapan memang kesilapan 2 remaja ni tapi ibubapa juga wajib berperanan dalam mendidik anak-anak. jaga anak bukan bagi makan minum pastu serahkan didikan kat guru di sekolah semata-mata.kalau ibubapa da tahu anak tu 'berteman' dan biarkan... tak taulah itu kira jaga anak ke tak.
    ibubapa n anak salah,jadikan gak pengajaran untuk kita untuk kita tak buat kesilapan yang sama.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !