Jumaat, 11 Oktober 2013

CUTI RAYA DIBEKUKAN










CUTI RAYA DIBEKUKAN . . .
that means orang lain pepagi keluar g masjid sembahyang raya . .
yana pepagi lagi keluar pergi kerja . . waduhhhh . . gawat gitu kan (indon)


kelmarin g kerja , ,terpandang satu notis , tulisan agak besar jugak lha . .

memo : cuti raya dibekukan arahan en,shubai ...

alamak . .cuti dibekukan . .pagi2 raya yana kena pulak bekerja . .
tapi xpe lah raja haji jew kan . . bukan raya puasa . 
kalau pepagi raya puasa nk kena keja .
 habis yana nak bebai (majox) 
kat semua orang . . tapi x apa kerja dalam raya haji . 
.raya haji x meriah macam raya puasa . . so amek pengalaman sikit . .beraya sambil bekerja..


lagi 3 hari jew umat islam nak sambut hari raya aidiladha . .
tapi masih x terasa kemeriahannya . . .

korang pown kena bekerja jugak raya nanti . . ?
kita satu geng lha . .apa-apa pown korang
yang terpaksa bekerja dalam mood hari raya . . 
selamat bekerja & salam aidiladha



11 ulasan:

  1. maybe coz of raya haji x sehebat sambutan raya aidilfitri tu pasal x meriah.

    BalasPadam
  2. tak pe lah kita kje dlm mood rayakn..=D

    BalasPadam
  3. alahai ksiannye yana kene keje..pepun..selamat bekeja nnt ye dear..:)

    BalasPadam
  4. raya haji? cuti bank holiday jer...lepas tu kerja macam biasa balik... ^_^

    BalasPadam
  5. @Nurfaezah Abdullah mybe , , tpi raya hri duit raya pown ckit kn,,

    BalasPadam
  6. @Rieyn Anna thanks dear. . selamat hari raya aidiladha yer. .

    BalasPadam
  7. kira tak boleh cuti langsung..? bukan time raya tu mmg cuti umum ke..?

    mmm...selamat bekerja la ye...tabahkan hati..hehe

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...