Ahad, 29 September 2013

Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin





sebut sahaja nama rozita che wan atau panggilan mesra che ta . .mesti orang dah kenalkan , ,setelah lama dia digosipkan dengan zain saidin . .
akhirnya hari ini pada tarikh 29.92013 . . 
pihak keluarga zain saidin telah datang merisik che ta . .
majlis berlangsung di carcosa seri negara . . 
jom tengok sekitar majlis merisik rozita. .
pakaian rozita che wan , ,cantik sekali . itu baru baju merisik . .
macam dah kahwin kan..


Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wanMajlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan





Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan



Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan



Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan


Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan




Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan




Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin,majlis perkahwinan rozita che wan & zain saidin,gambar majlis merisik rozita che wan





6 ulasan:

  1. Merisik pun buat kat tempat mewah2 kita tunggu pulak majlis tunag dan kahwin nanti mungkin akan jadi weeding of the year.

    BalasPadam
  2. yuhhuu... merisik pun dah cantik mcm ni... :)

    BalasPadam
  3. yuhhuu... merisik pun dah cantik mcm ni... :)

    BalasPadam
  4. Amboi majlis merisik diorang =) dah mcm mjlis kawen je..

    BalasPadam
  5. baik nikah terus . jimat budget :D

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !