Isnin, 22 Julai 2013

REZEKI BULAN JULAI #8 : TUDUNG HOODIE





Alhamdulillah . . rezeki kali ke-8 untuk bulan julai . . 
kali nieyh yana dapat tudung hoddie ? 
macam mana tudung hoddie ? jpg tgk gambar kt bawah . . 


btw hari sabtu yang lalu abang posmen sekali lagi
menyinggang ke rumah yana ,,sekali gus kasi sati bungkusan . .
so tengah-tengah menonton siti saleha bersama sheila rusly
masak -masak dalam rancangan ketuk-ketuk ramadhan
tangan sempat merobek-robek bungkusan tersebut ...


hadiah dari blogger, tudung bawal.cara pemakaian tudung bawal,tudung hoddie,cara pemakaian tudung hoddie


ini dia warna tudung hoodie yang yana dapat..
warna ungu & hijau turquise . . disebabkan guna camera telefon jew
nth tetiba jgi magik tertukar pulak warnanya . . 


hadiah dari blogger, tudung bawal.cara pemakaian tudung bawal,tudung hoddie,cara pemakaian tudung hoddie


rupa muka yana bila pakai tudung hoodie ni ..
first tyme yer yana pakai tudung hoodie nieyh..selesa jugak asa macam
pakai shawl & pashima gitu . . . 


mula-mula pakai tudung hoddie nieyh . . yana agak tidak selesa ..
sebabnya tudung tersebut agak labuh . . serius labuh giler . 
bila yana pakai sampai ke lutut labuhnya . .
bila dah pakai posing depan ma & adik . .gelak sakan diorang 


rupanya cara pemakaian tudung hoddie yang digayakan oleh yana
salah caranya ..patut labuh semacam jew kan,,ala-ala 
nak telekung pulak . . 


disebabkan tudung hoodie nieyh hadiah dari sponser
inDiana Boutique . . so yana ke pages dia  . . nak ucap terima kasih
sebab dh kasi tudung nieyh...so yana pown geledah pages dia . . 
terjumpa tudung hoodie yang diorang kasi dekat yana


hadiah dari blogger, tudung bawal.cara pemakaian tudung bawal,tudung hoddie,cara pemakaian tudung hoddie


ha tengok . .ini tudung hoodie yang diorang kasi kat yana ..
rupanya macam nieyh gaya pemakaian tudung hoodie,,baru yana tahu . . 
bila dah gaya dengan betul baru la tudung tersebut x labuh sampai ke lutut


actually yana pown x tahu sponser nieyh yana menang dari GA yang mana 
satu,,disebabkan yana ada menang lagi beberapa helai tudung so x boleh nak
tentukan ...so terima kasih kepada penganjur GA dan juga sponser
tudung tersebut  inDiana boutique



harga tudung kat atas rm55 kalau ditengok di pages beliau ..
ada lagi tudung-tudung yg menarik ..
so jemput berkunjung ke laman pages inDiana boutique






11 ulasan:

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...