Selasa, 2 Julai 2013

PELAKON DRAMA AUTUMN DI HATIKU



animated gifSINOPSIS DRAMA AUTUMN DI HATIKU
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
drama autumn di hatiku bakal ditayangkan di laman pertal tonton.com.my.
mulai 3 julai 2013. . . . 
ruginya , ,apesal tayang dalam portal tonton saja,,sedangkan . . 
kalau tengok rancangan tv tiap-tiap mesti ada siaran ulangan drama -drama lama..
malah rancangan tue dh banyak kali ulang, , sampai naik jemu nak tengok. . .
kalau tengok rancangan nieyh dalam portal tonton mesti kena bayaran kn. . . 
sebab yana x pernah lagi guna portal tonton nieyh. . . 
nampak macam best citer nieyh, , ,gabungan pelakon malaysia & pelakon korea. .
wooo. . . ..hebat . .  pelakon yang terlibat menjayakan drama
autumn di hatiku . . aiman ridza,hanez suraya,
anas ridzuan,ezzaty abdullah, kim jing sung, 
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,
sinopsis drama autumn di hatiku, pelakon autumn di hatiku, drama autumn di hatiku,

6 ulasan:

  1. tu lah cte macam best kan ?
    tapi tak dapat tengok :(

    BalasPadam
  2. wow sume nk kawaii je hehe

    BalasPadam
  3. kn best klu tayang kt tv byase

    BalasPadam
  4. kat tv3 pun ada jugak kan? start berapa hari bulan tah. Nurin ada dengar.

    BalasPadam
  5. Kalau tak silap Arol, tengok drama kat tonton percuma. Cuma perlu sign up account jek. :)

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...