Jumaat, 26 Julai 2013

FILEM PENDEK RAYA 2013 : JAHIT








filem pendek bertajuk jahit dengan durasi 8.46 sempena raya 2013 . . .
best ke cerita jahit ? macam mana jalan ceritanya & siapa pelakon 
dalam filem tersebut . . ? korang tertanya-tanya ..jom tengok video kat atas

4 ulasan:

  1. ternanti2 iklan raya petronas :D hehe

    BalasPadam
  2. dah tengk iklan nie. oklah. tp kalau btul2 tngk kurang skit penghayatan dalam cerita ini. apa yg cuba disampaikan dlm iklan ini. kalau bdk2 tngk pasti kurang faham. bg kita yg dewasa pastinya akan mmbuat ksmpln bahawa seorng ibu sanggup bekerja keras mjahit demi masa depan anaknya n etc.mcm mana pula dngn pelanggn, apa yg ingin dismpaikan melalui mereka... so.....

    BalasPadam
  3. ^U^ Jom Join! 28 hadiah menarik! Top refferal akan mndapat Rantai Moustache dan HADIAH PILIHAN SENDIRI! Let's Join! :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/07/segmen-simple-giler-by-anis.html

    BalasPadam
  4. video yu dh jd private heee

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !