Rabu, 3 Julai 2013

DRAMA TERBARU SLOT AKASIA : DEMI DIA







sinopsis drama demi dia,pelakon drama demi dia,elfira loy demi dia,draam terbaru akasia


Mengisahkan Zack dan Azura yang berkahwin di usia muda. Zack lelaki kaya tapi tak pandai berdikari.Perkahwinan mereka ditentang ole bapa Zack Tan sri Puteh. Tan Sri terpaksa bersetuju dengan syarat Zack harus menghabiskan pelajarannya.Zack terpaksa akur.

Tanpa diketahui Zack,Wanda(kakak tiri Zack) cuba memisahkan mereka(arahan Tan Sri)Wanda mengupah Sheila untuk jadi penghalang cinta Zack dan Azura. Percintaan mereka diduga. Zack kemalangan dan hilang ingatan.

Memori bersama Azura juga hilang.Azura cuba mengembalikan ingatan Zack namun dikacau oleh Wanda.Ia menjadi semakin sukar bila Sheila dan Wanda memusnahkan segalanya.Sikap Mak Su Zack yang tamakkan wang hampir memusnahkan anak saudaranya.

Barisan Pelakon: Zoey Rahman,Elfira Loy, Amar Baharin,Dynas Mokhtar,Ucop Wilca,Erma Fatima,Niena Baharun.





5 ulasan:

  1. Tak nak tengok lah dik....memang buat sakit hati je citer cam tu...hihi

    BalasPadam
  2. Oh, tapi mesti ada babak kemalangan dan hilang ingatan drama Melayu ni. Tapi kepada yang suka teruskan menonton.

    BalasPadam
  3. kalau tgok pn mgkin sbb suka tgok elfira je =)

    BalasPadam
  4. mcm best je. tp msti sakit jiwa tgk jln cite dia. huhu

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...