Jumaat, 5 Julai 2013

BILA BLOG BUAT HAL LAGI




Blog kesayangan yana buat hal lagi. . . ape yg x kena x tahu lha. . 
xdapat nk blogwalking dengan blogger-blogger lain malam nieyh..
hampeh betoi. . geram pown ada jugak . . . 


buka blog tadi jadi macam nieyh 




2 hari yang lepas blog buat perangai jugak,,meragam x tentu pasal. . 
malam nieyh dia meragam lagi , , macam gambar kat atas tue. . 
penat dah refresh beberapa kali . . tutup blog 
and then buka pulak still macam tue jugak . . . hampeh2 . . . 

nak kata line slow , , x mungkin. . sebab tengah layan you tube lagu 'hanya aku'
x tersekat-sekat pulak.. . . .nampak nya malam nieyh x boleyh bw seperti biasa laa. . . 

harap-harap ecok blog kembali seperti sedia kala ... 




14 ulasan:

  1. masuk kali ni dah 2 org update fasal ni..huhu..saya pun jadi juga..tapi saya buat tak tahu jer lama2 dia ok..rasanya semua jadi macam ni kot

    BalasPadam
  2. belog cik akak salu cam tu dik...cik akak guna bloglist je BW..hahaha.,...adik sabar ya

    BalasPadam
  3. @Zieyzie Ilisha ingtkn yana jew yg jdi mcm tue, , btw tQ for inform

    BalasPadam
  4. @Nao Mei yana pown mlm nieyh bw kt group2 blog fb 7 bloglist jew,,ingtkn blog yana jew yg ada problem mcm tue

    BalasPadam
  5. same here. zana punye blog xboley update lagi. sobsob.
    oh ye, awak di tag kat sini
    http://wonderfullifezanahamdan.blogspot.com/2013/07/simple-giveaway-by-anis-intan.html

    BalasPadam
  6. Eh,smelah..blog ayu pun cm 2..sekrang dah boleh..

    BalasPadam
  7. kadang2 itu cuma magic semata2. hehe
    *oke gurau

    BalasPadam
  8. reading list blog saya hampir setahun xde . tetiba bila bulan julai ni , terus ada reading list . hahaha . sabar jela la kak . lama2 mesti ada punya la :)

    BalasPadam
  9. kdg2 dashboard jaa pun penah jadi cm tu, dia tak kuar post terbaru blog2 yg kita follow kan...

    BalasPadam
  10. amal pun ada jadi gak.. kalau internet problem or slow dia akan jadi cmtu.. tapi entah laa.. amal pun kurang arif benda ni..

    BalasPadam
  11. Saya punya dah lama dah. Pasrah dah saya bap tu saya fokus BW guna bloglist

    BalasPadam
  12. keciannyer.asyik buat hal jer masalah ni.saya harap u sabar.kalau marah nanti cepat tua.

    BalasPadam
  13. Hmmm.Sama la. Saya pun kadang2 kena mcm ni. Selalunya sy buka new tab dan pergi blogger.com. Kadang2 dapat kadang2 tak.Huhuhu. Pelik2

    BalasPadam
  14. Dina pon selalu jugak hadap bende macam ni . tapi dina try refresh banyak kali and then jadi dah . Tapi kadang2 tu bile tak keluar langsung , dina tutup je terus hehe :D

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...