Selasa, 11 Jun 2013

NUFFNANG TAK BAGI IKLAN

Dah dua minggu berlalu. . 
setiap hari yana mesti akan buka nuffnang, , 
salah satunya nak tgk tinggi mana trafik melalui nuffnang
dan jugak keyword . .
tapi hari yang paling yana x sabar menunggu 
untuk buka nuffnang ialah hari isnin. . 
sebab hari isnin earnings nuffnang yana akan masuk..
so excited bila tengok earnings masuk..
tapi dah dua minngu yana perasan jugak..
setiap kali buka blog ketiga-tiga iklan 
nuffnang blog yana tiada. . dia tido saja
xnak keluarkan iklan..
ok xpe. . seminggu pown dh berlalu ...
bila cek earning nuffnang.. alahai ...seringgit jee nuffnang kasi..
urm ok kena bersyukurseringgit jew. . naseb nuffnang x kasi seposen kan..
so minggu kedua ..iklan nuffnang..
sekejap timbul satu..
kadang-kadang x timbul langsung..
eish ape kes nuffnang nieyh konpius lha...
so dah masuk minggu kedua. . baru kelmarin
yana cek earnings nuffnang .. nuffnang tetap bgi seringgit, , 
so bermula lha sesi pertanyaan dengan pihak nuffnang..
yana ada send tiket kt pihak nuffnang..
tanya kenapa iklan nuffnang dalam blog yana tiada,,kadang-kadang diberi satu..
so pagi nieyh terjah blog. . 
ha iklan nuffnang kembali ada
nuffnang kasi 3 iklan..
DG.RHB,WHITE







taraaaa,,ikan dah muncul. . 
to iklan-iklan nuffnang jangan buat hal lagi...

pengunjung blog yana,,
sudi-sudi lha godek2 iklan nuffnang tue erk ..

ha kalau korang pengunjung setia blog yana
eish yana ada ker pengunjung setia ? 
urmm entah lha ,,tapi kalau ada yana ucapakan jutaan terima kasih..

ok kalau korang tgk kt sidebar blog yana
bahagian sponsership...wah sponser berbagai lagikn


ha iklan kt atas tue,,
korang sudi-sudi lha klik yer. . sedekah,,hehehe
kalau korang klik iklan yana ,,yana akan klik iklan korang balik. . 
syarat yg paling penting mestilh ada kejujuran
semasa klik,,baru lha rezeki yang kita dapat tue halal..




36 ulasan:

  1. nina xdpt2 pun earning nuffnang. sob.sob. sedih

    BalasPadam
  2. Kira ok lagi Nuffnang ada bagi earning. Saya langsung tak meningkat earning. Huhu.. Macam mana nak naikkan earning erk?

    BalasPadam
  3. CekNad baru je letak iklan dalam blog . masih baru lagi dalam bab2 ni . sila beri tunjuk ajar yeee . terima kasih :) nyway, CekNad dah klik iklan yana :)

    BalasPadam
  4. ikan nuffnang datang dan pergi,..tahniah dah dapat semual iklan

    BalasPadam
  5. @Isabel Diaz mybe earnings nuff akn mningkt ikut trafic blog yana pown x pasti mcm mana earning nuff mningkt,,tpi kalau ada org klik 1 iklan pwn dpt earnings jgk

    BalasPadam
  6. nida pon da lama xdpt earning nuffnang... frust tol... :(

    BalasPadam
  7. salam...blogwalking here...jemput2 lah singgah blog saya ye..

    www.coratcoretsibudaktembam.blogspot.com

    BalasPadam
  8. salam,yana,, sy pun ad buat churchurp jgak.so,macam yana ckp nk saling klik mengklik kan..jadinya, jmputlah dtg ke blog sy http://muhamadnazri15.blogspot.com/
    ..lpas clik tinggal pesan kat cbox..sy klik blik..

    BalasPadam
  9. INSYAALLAH,KITA KLIK SAMA2 KLIK K..^_^

    BalasPadam
  10. tahniah :D FD dah lama tak merasa BE

    BalasPadam
  11. @nida zin xpe ,,nnti nuffnang akn bgi jgk,,selalu update survey nuff

    BalasPadam
  12. @muhamad Nazri wslm. . ok terima kasih sudi jdi partner click iklan,,hrp boleyh klik dgn jujur

    BalasPadam
  13. ok dh klik..byk tol sponsor :) byk da 2 rm1..sy ntah brape..jrg sgt cek..xmghrap sgt, law ada Alhamdulillah :)..

    BalasPadam
  14. sekurang2nya ade jgk nk sponsor blog yana...Kmasni xder pun sesape sudi nk taja..huhu

    try lagi =)

    BalasPadam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  16. TUKAR Innity jek la macam aku... cpc bernilai rm0.5 ke atas & cpm pula ada yang cecah rm2.5 .... masyuk...tapi trafik kena la power hehe

    6 bulan aku sabar dengan nuffnang...taik hidung masin pun mereka tak bagi...sedangkan unique visitor cecah 6k setiap hari

    BalasPadam
  17. Bersyukurlah, kurang-kurang Yana ada jugak pernah dapat singgit. Saya ni dah berblog 3 tahun. Nak dapat 20 sen sebulan pun seksa.

    Adeh. Apalah nasib blogger lelaki. Taruk gambor muka sendiri tak laku beb. Hahaha :-p

    BalasPadam
  18. @Mr Sylarius hehee,,jgn risau truskan berblogging klw ada rezeki x kemana

    BalasPadam
  19. hai dear :)

    Aku dah klik tadi, klik ketiga-tiga sekali baru berbaloi nak bantu kan..hehe

    jawapan dr blog sy:

    yup, macam nuffnang...dorang akan hantar cek bila dah cashout..cek akan dihantar dalam masa 45 hari...

    BalasPadam
  20. @Elih Japahar mak oii lamanya..ok btw tQ for the respons

    BalasPadam
  21. sama juga kes dgn blog Asyik..memang xkuar iklan pun..pastu tgk dpt earning ckit jea..sedih..huhu..tp syukurla dpt juga kan..:)

    BalasPadam
  22. @Asyik Izas kerap update survey & send ticket kt diorang..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...