Jumaat, 14 Jun 2013

GAMBAR ANTENA MENARA UMNO PULAU PINANG TERCABUT






ribut melanda Pulau Pinang. . 
keadaan menjadi hur-hara dan kucar kacir di kawasan Penang. . 
sebab apa ? 

sudah pasti ramai yang dh tengok berita tv3 tadi kan, , 
ribut kuat di Penang..
yang paling dasyat nya
ribut petir mampu tumbangkan antena dari bumbung bangunan. . 

cuba bayang kan antena itu besar kowt. . 
ribut petir tersebut mampu tumbangkan...
masyaAllah itu lha hebatnya kuasa tuhan,,,
tiada siapa yang boleh tanding........

bukan antena sahaja yang tumbang,,
pokok-pokok tumbang,,bumbung rumah berterbangan. . 
keadaan jalan raya penuh dengan daun-daun..

ribut petir berkenaan dikhabarkan berlaku selama 1 jam,,pada pukul 7 malam tadi.
menurut sumber seorang lelaki  cedera parah selepas tiang besar
 jatuh dari bangunan. . waallahualam. . . 


kenderaan-kenderaan jugak turut mengalami kerosakkan 
akibat ribut petir tersebut..


gambar keadaan ribut petir melanda 
sekitar pulau pinang 



ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut




ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut




ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut




ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut




ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut




ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



Antena Menara Umno Pulau Pinang runtuh,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



Antena Menara Umno Pulau Pinang runtuh,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



Antena Menara Umno Pulau Pinang runtuh,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



Antena menara tercabut, 9 cedera,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



Antena menara tercabut, 9 cedera,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut




Antena menara tercabut, 9 cedera,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut



Antena menara tercabut, 9 cedera,ini blog heirizalieyana,gambar ribut petir di penang,antena  pulau pinang runtuh,ribut petir malanda penang 13 jun,antena menara pulau pinang tercabut,antena menara umno jatuh,antena tercabut,gambar antena menara pulau pinang tercabut








7 ulasan:

  1. subhanallah..truknya..xde yg mninggal ke??

    BalasPadam
  2. OMG! terunya ribut tu..hmm..semoga tak ada nyawa hilang..

    BalasPadam
  3. sedihnya...x selesai lg masalah jmtn hari tu..la ni maslh antena plak...kuasa allah..sama2 kita berdoa smoga tiada bencana alam yg lebih teruk..

    BalasPadam
  4. Jemput join GA ni . Hadiah lumayan >> http://rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com/2013/06/sticky-p0st-annyeong.html

    BalasPadam
  5. Teruknya. Lama tak tengok berita.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...