Rabu, 22 Mei 2013

Leuniey Natasha dah Bertudung ke ?




af10ea50c12311e2a0fd22000aa8039a_7

isteri kepada khairul fahmi che mat. . 
atau lebih dikenali sebagai apek. . 
sape lagi kalau bukan 
leuniey natasha, , yang kini bertudung


Leuniey Natasha & Khairul Fahmi
Dalam tak sedar, sudah hampir 5 bulan pasangan ini melangsungkan perkahwinan. Dan pada bulan Mac yang lepas, para peminat telah dikhabarkan dengan berita mengatakan Leuniey sudah pun mengandungkan anak Khairul Fahmi Che Mat.
Tidak dapat dipastikan samada benar atau tidak khabar angin tersebut, namun selepas melihat akaun Instagram Leuniey baru-baru ini, isteri kepada penjaga gol kebangsaan itu dipercayai sudah berhijrah.
Menerusi laman Instagramnya, Leuniey dilihat selesa dan tidak kekok memakai tudung. Dia yang berusia 22 tahun ini juga kelihatan lebih cantik dan menawan dengan tudung yang dipakainya.
Leuniey Natasha, gaya Leuniey dengan tudung dan juga spek mata hitamnya membuatkannya kelihatan seperti Abby Abadi. Anda rasa?
4e345cf6c1de11e2b7f822000a1fb726_7
Ada macam Abby Abadi tak?
kalau betul leuniey dah brhijab. .alhamdulillah
teruskan, , , yer :)

8 ulasan:

  1. KALAU BETUL ALHAMDULILLAH..SUKA TENGOK MUKA DIA,CANTIK DAN GEBU SGT

    BalasPadam
  2. wahhh comelnya.. serius ini baru cantik

    BalasPadam
  3. wohoooo,cantik sgt.Alhamdulillah :D

    BalasPadam
  4. follow me
    http://nukilancintapurple.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.....cantikk sangat... :) lagi cantik dari abby abadi tu lah... lawa2... :)

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !