Khamis, 9 Mei 2013

ADAKAH SPONSER PENIPU ATAU SEBALIKNYA?

adakah sponser penipu atau sebaliknya ? 
kenapa yana kata begitu. .  


ok. . bukan bermakna nak tuduh mereka
sebagai sponser penipu ok. .
sekian lamanya join contest dalam blog
x kira la segmen @ GA yang diadakan 
di dalam blog. . . .


serius yana cakap terkilan dengan sikap sponser
yang endah x endah jew. . .
kes ini yana menang topup 
hasil join contest dalam blog. . 
nieyh semua hanya topup. . 
bukan barangan lain lagi macam tudung bebagai..
bila dah menang, , yana PM
 diorang ada yang bagi response dan
janji tarikh begini nk kasi, , 
tapi bila sampai tarikh yang dijanji x ditunai pown. .


ada jugak bila yana PM. . 
diorang xresponse. . 
diam seribu bahasa. . erghh geram betul . .
kalau bz sekali pown cakap aje. . 
yana akan fhm ini tidak, , response ape pown x bagi. . 
geram jugak lha, , kalau x nak kasi hadiah yg yana menang tue
cakap aje terus terang. . kan senang..
xdew susah-susah yana nk PM korang byk2 kali, , 
dan yana akan ignore sponser- sponser yg
bersikap seribu kali tidak jujur nieyh























kesemua topup yang yana menang berjumlah rm25. . 
tapi belum dapat lagi..
entah bila agaknya akan dapat. . 
entah dapat @ tidak , , yana x tahu lha. . 


*alhamdulillah, , seorang sponser dh tunaikan janji dia pada
yana, , dia dh topap rm5, , 
sedang menunggu rm20 lagi..

11 ulasan:

  1. fuh !!! tak tahu nak cakap apa..

    BalasPadam
  2. Ish sabo jela. Nak sponser betol2. Alahai fiqa baca pun fiqa geram.. Sabo eh kak. Hmm

    BalasPadam
  3. eeee, teruk2! FD pun sama. tak dapat hadiah. perfume, topup, gelang, tudung. ntah sponsor tu betul2 baik hati nak sponsor atau cuma nak tingkatkan follower/liker je. sabar je lah ek

    BalasPadam
  4. tu yg malas nk cari sponsor kalau sally buat segmen @ GA.. sendiri sponsor juga..hahha

    BalasPadam
  5. urmm,,tunggu smpai hbis bulan mei jew lha,,klw diorang msh xtunaikan jnnji, , itu mknanya bukan rezeki yana la.

    BalasPadam
  6. sbgi sponsor, org tu kne la tau tggjwb dye kn

    BalasPadam
  7. huhu..sabar ja la Yana..tak tahu nak kata apa da..huhu

    BalasPadam
  8. Aina lagi lah,barangan pos kot. Dress,tudung. topup pun,sedih betul -.-

    BalasPadam
  9. za pun sedang tunggu hadiah sponsor berupa duit..bila pm jawab nanti2..hujung bulan la ape la..sibuk nak mengundi la,,tapi dah lepas mengundi tak dapat2 jugak..:(

    BalasPadam
  10. wah..menakutkan takut ada yg tercicir..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...