Selangor Vs Lions XII 27 April 2013 (Live Streaming Liga Super)

Live Streaming Liga Super Selangor Vs Lions XII 27 April 2013, Keputusan Penuh Liga Super 2013 Sabtu 27 April.

Live Streaming Liga Super Selangor Vs Lions XII 27 April 2013 | Pada malam ini akan berlangsungnya satu pelawanan bola sepak Liga Super 2013 diantara 2 kelab gergasi iaitu pasukan Selangor FA akan menentang pasukan Singapore Lions XII.

Perlawanan ini akan diadakan di Stadium Shah Alam, Selangor. Sepak mula dijangkakan pada jam 8:45 malam. Penyokong kedua-dua pasukan sudah semestinya tidak sabar ingin memonton perlawanan hebat ini.

Berdasarkan statistik 5 perlawanan terakhir, pasukan Lions XII dilihat lebih konsisten dimana mereka mengekalkan rekod tanpa kalah dengan memenagi 4 perlawanan dan seri 1 perlawanan. Selangor pula masih bergelut dengan ketumpulan barisan serangan tanpa pemain import mereka iaitu Francis Forkey Doe apabila mereka hanya memenagi 2 daripada 5 perlawanan terakhir mereka.

Walaupun padat dengan jadual dan mungkin para pemain pasukan Selangor berada dalam keadaan kepenatan pada malam ini, pasukan Selangor sudah semestinya tidak akan membenarkan pasukan Lions XII mencuri 3 mata dari gelanggang mereka sendiri dan akan bermain bersungguh-sungguh di hadapan puluhan ribu penyokong Reds Giant.

Perlawanan ini akan disiarkan secara rasmi melalui saluran Astro Arena 801 dan kami akan menyediakan link live streaming untuk tontonan bersama. Sama-sama kita saksikan!

Catat Ulasan

0 Ulasan