Khamis, 25 April 2013

MSAM DI PERLIS (PART 3)




ha,,petang kelmarin yana & kawan-kawan 
pergi MSAM kat dewan 2020..
dekat jugak dengan rumah yana. . 
bila dah sampai sana..nak oiii...
oorg boleyh dikatakan berjuta kowt. . 
sangat sesak. . 

first sampai, , yana tertarik kpda satu benda,,
iaitu laluan pejalan kaki, ,
xsempat pulak nk snap pic. . 
laluan pejalan kaki , ,siap red carpet lgi tw. .
kalau-kalau hujan boleyh pakai laluan pejalan kaki. . 
mungkin kebanyakan ramai artis yg datang..
so diorang buat laluan pejalan kaki , ,untuk sampai ke kaunter pendaftaran. .panjang giler,,,

ok,,makcik , pak cik ,kakak ,abang,,
yg belum pergi lagi boleyh lha pergi,,
mana thu boleyh bawa blik periuk nasi,kereta moto..
mcm2 hadiah yg ditawarkan





ok, , sebelum nak masuk kena buat pendaftaran dulu, , 
beratur dan tunjukkan ic, , 
thne lepas tue akan dapat pasport untuk masuk ke dalam..
cewahh ada pasport pulak kan..
jangan risau,,pasport percuma taw,,xperlu bayar..

hari pertama kalau korang pergi boleyh dapa bju tshirt dan kipas. . 
tpi yana terlepas hadiah tue,,sedihh.. . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...