Live streaming PKNS vs Kelantan Liga Super 19 April 2013

Keputusan Penuh Liga Super 2013 PKNS Vs Kelantan 19 April 2013 Live Streaming.



Keputusan Penuh Liga Super 2013 PKNS Vs Kelantan 19 April 2013 | Pada jam 8:45 malam ini akan berlangsungnya satu perlawanan Liga Super 2013 di antara pasukan Selangor PKNSmenentang pasukan Kelantan FA iaitu bertempat di Stadium Shah Alam, Selangor.

Pada perlawanan ini, walaupun Selangor PKNS bermain di gelanggang sendiri, namun dilihat pasukan Kelantan memiliki kelebihan dari segi corak permainan yang lebih kepada offensive dan juga kelebihan dari segi pengalaman pemain-pemain terutamanua kesebelasan utama mereka.

Berdasarkan statistik 5 perlawanan terakhir bagi kedua-dua pasukan juga dilihat pasukan Kelantan lebih konsisten berbanding pasukan PKNS dimana pasukan Kelantan telah memenangi 4 daripada 5 perlawanan terakhir mereka berbanding PKNS hanya memenangi 1 sahaja dari 5 perlawanan terakhir.

Namun demikian, dalam permainan bola sepak, macam-macam boleh berlaku. Pasukan Kelantan tidak boleh memandang rendah kemampuan pasukan PKNS dan harus bermain bersungguh-sungguh serta menurunkan kesebelasan utama mereka sekiranya mereka ingin bersaing untuk kedudukan teratas liga

Perlawanan ini tidak akan disiarkan secara langsung kerana memberi laluan kepada perlawanan di antara pasukan Johor Darul Takzim vs Pahang pada waktu yang sama.

Catat Ulasan

0 Ulasan