(Live Streaming Liga Super) Johor Darul Takzim FC Vs Pahang 19 April 2013

Live Streaming Liga Super 2013 Johor Darul Takzim FC Vs Pahang


Live Streaming Liga Super 2013 Johor Darul Takzim FC Vs Pahang | Selain perlawanan diantara pasukan PKNS menentang Kelantan, pada malam ini juga bakal berlangsungnya perlawanan Liga Super 2012 diantara pasukan Harimau Selatan menentang pasukan Tok Gajah.

Perlawanan ini akan diadakan di Stadium Tan Sri Dato' Haji Hassan, Johor iaitu pada jam 8:45 malam. Perlawanan ini dijangkakan sengit dimana kedua-dua pasukan masih berpeluang untuk merebut takhta Liga Super 2013.

Dengan mempertaruhkan pemain import baru yang menggantikan Daniel Güiza iaitu Leonel Núñez yang telah menjaringkan 2 gol untuk membantu pasukan JDT menewaskan pasukan Selangor pada perlawanan Piala FA tempoh hari pastinya memberi kelebihan buat pasukan JDT.

Tambahan pula, JDT akan bermain di tempat sendiri dan bakal mendapat sokongan hebat dari peminat bola sepak pasukan JDT di Stadium Tan Sri Dato' Haji Hassan malam nanti. 

Walau bagaimana pun, pasukan Pahang bukanlan calang-calang pasukan untuntuk ditewaskan.Pasukan Pahang yang memiliki semangan juang yang tinggi sudah semestinya akan membuktikan bahawa bermain di tempat lawan bukanlah penghalang untuk mereka mengutip 3 mata penuh pada pertembungan malam ini.

Perlawanan ini akan disiarkan secara langsung di saluran Astro Arena 801 dan kami akan menyediakan link live streaming bagi memudahkan kepada anda yang tidak dapat menonton melalui kaca televisyen.

Catat Ulasan

0 Ulasan