hafiz af dah ada kekasih




peplum serendah rm25 tekan sini




ADA sesetengah perkara perlu diletakkan dalam ruang privasi dan ada sebahagian hal boleh didedahkan untuk tatapan peminat dan orang sekeliling.
Harga yang perlu dibayar untuk bergelar seorang artis bagaimanapun tidak menggugat ketegasan Hafiz atau nama sebenarnya Mohd. Hafiz Mohd. Suip bercerita tentang kisah cintanya terbaharu.


Seperti diketahui umum, setelah hubungan Hafiz dan penyanyi kelahiran Sabah, Adira musnah pada awal tahun lalu, Hafiz khabarnya kini sedang menjalinkan hubungan istimewa dengan seorang gadis yang juga berasal dari Sarawak.
Bagaimanapun, pemuda berusia 23 tahun ini tidak pernah membuka mulut bercerita mengenai hubungan istimewanya itu sebelum ini.


 baru-baru ini, penyanyi lagu Ku Akui ini berkongsi kisah dirinya yang terkini.


"Saya tidak mahu menguar-uarkan identiti dia (kekasih) kepada orang ramai kerana saya menghormati peribadi dia. Lagipun, dia masih seorang pelajar di sebuah kolej. Kami sedang menjalinkan hubungan dan saya tidak mahu memberitahu siapa (identiti) dia. Biar saya simpan sendiri.
"Kerja adalah kerja dan peribadi adalah hak saya. Ada perkara yang saya boleh cerita dan tidak semua saya perlu ceritakan, begitu juga tempoh perkenalan kami yang saya mahu rahsiakan buat masa sekarang," ujarnya pada sesi fotografi di Mutiara Damansara, Selangor baru-baru ini.


Melanjutkan perbualan setelah digigit bahang mentari pada petang hari Rabu lalu, kata Hafiz, dia tidak ambil pusing pandangan masyarakat mengenai pendiriannya untuk menyembunyikan identiti kekasihnya.
Malah katanya, dia akur akan persepsi masyarakat yang mungkin melihat dia terlalu berjaga-jaga dan kelihatan seolah-olah bermain silang kata.


"Orang sekeliling akan memandang dengan sendirinya setiap gerak-geri kita dan itu adalah perkara biasa dan semula jadi. Semua orang berhak bercinta.
"Buat masa sekarang kami belum merancang untuk ke langkah seterusnya melainkan pernah berbincang untuk menjalankan bisnes bersama-sama," tutur Hafiz.



Catat Ulasan

2 Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan