Selasa, 9 April 2013

blog bermasalah , ,help me please



petang yg menyedihkan. . .
why ? why ?

blog bermasalah. . 
macam nieyh citernya. . 
pagi tdi yana buka blog ok jew.. . 

alih-alih petang nieyh yana buka. . 
try tgk semua entry , , 
widget -widget semuayna hilang. . 
selalu ada dekat sidebar kanan. . 

so tgk xdew, , 
ingatkan masalah line tnet. . 
so tunggu tpi xmuncul jgk. . 

try scroll bawah, , 
tgk2 semua widget2 . . 
beratur macam nak naik bas sekolah jew kt bawah 
asal jdi gitu. . . 

huhu pening kepala . . 
apa masalahnya. . 

so jpg tdi baru post entry baru, , 
bila preview entri tue, , 
tgk widget2 ok pulak . . 
duduk sidebar kanan. . 


try preview tgk semua entri, , , 
widget beratur pulak kt bawah, , bukan
sidebar kanan . . 

sapa thu knapa jdi begitu erh ?
pening2. . 
yana dh lha xthu bab nk coding-coding nieyh . . 

sape volunteer nk bntu yana . . 
prtolongan anda sgt diperlukan..
huhhu , , sedey2. .. :(

kenapa widget2 berlari kesana-ke sini. . 
sedih2. . . .

help me please

8 ulasan:

  1. ok je dear akak tengok...kejap2 jadi gile ek...sabar2...

    BalasPadam
  2. Dont worry sis, iha tengok ok je.. kadang2 tuan punya belog selalu nampak mcm tu, tapi orang lain tgk ok je.. selalunya pasal masalah internet, jadi tak dapat susun dengan betul..

    BalasPadam
  3. oh mcm tue ka,,haish pning2, , widget lri merata

    BalasPadam
  4. Okay je AJ tengok..
    Blog sekarang memang macam tu..

    BalasPadam
  5. ini kerana , terlalu banyak sangat widget , kalau boleh deletelah yang setengah tak berapa penting tu.

    BalasPadam
  6. Ira punye pun mcm tu. Tak tau nak buat mcm mane. Tapi akak punye saya tengok okay jeh.

    BalasPadam
  7. yea, , klw tgk satu2 post menang widget tue still kt sidebar. . tpi klw tgk semua post http://cyanxkamo.blogspot.com
    widget semua kt bawah, , urmm :(

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !