Isnin, 11 Mac 2013

ROZITA CHE WAN SERTAI MASTERCHEF SELEBRITI 2

Che Ta memberitahu Portal Murai bahawa dia telah meluangkan masa untuk menghadiri kelas masakan.


“Sebabkan Masterchef, saya pergi kelas cooking. Saya tak tahu nak buatwestern food, sebab itu saya pergi belajar. Masak-masak untuk anak itu tahulah. Saya ambil kelas ni pun sedikit sebanyak boleh menjamu tetamu pada masa akan datang. Sebenarnya, saya dah dapat offer masuk program ini sejak dari musim pertama lagi.
“Namun, ia belum menjadi rezeki saya ketika itu kerana jadual saya bertindih dengan projek Milan. Saya memang menunggu tapi waktu itu dah bertindan jadual, jadi saya tidak boleh buat apa-apa. Tup tup dapat offer lagi,

1 ulasan:

  1. hok aloh . aina tak suka sangat dekat che ta ni -____________-

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...