Jumaat, 15 Mac 2013

Pasangan Kekasih Bunuh Diri Atas Jambatan



Seorang jurugambar 'bertuah' kerana berjaya merakam detik2 sepasang kekasih membunuh diri di jambatan yang terletak di Wuhan, China.
Tak sengaja la ni... sebenarnya tujuan asal jurugambar ni nak ambik gambar susana jambatan tersebut yang berkabus dan dingin...

Menurut berita yang di petik The Sun (28/02), ketika itu suasana berkabus dan sangat dingin. Kedua pasangan tersebut seperti telah berjanji untuk mengakhiri riwayat bersama dan mengabadikan cinta dengan 'membuang' nyawa mereka di atas sungai Yangtze.


"Saya sungguh tidak menyangka dapat mengabadikan detik-detik terakhir ketika mereka melompat untuk bunuh diri. Beberapa saat setelah si lelaki melompat, kekasihnya juga ikut melompat dan ada teriakan di sekitar tempat itu," ujar jurugambar tersebut.

Pihak polis mengatakan bahawa tidak mungkin keduanya selamat setelah melompat dari atas jembatan ke dalam aliran sungai yang sangat dingin tersebut.

Korang tengok betul2 gambar di hujung jambatan. X nampak guna kanta...











8 ulasan:

  1. salam . jemput singgah sini dear =)

    http://celotehpolka.blogspot.com/2013/03/kecantikan-sebenar-hanya-dengan.html

    BalasPadam
  2. kesian. macam tu penamat hidup dyorg. ish2

    BalasPadam
  3. senang2 je nak end kan lives diorang, xpandai nak bersyukur -.-

    BalasPadam
  4. ish . nmpak macam anak patung jer dari jauh .

    BalasPadam
  5. Bodoh...mcm tak der penyelesaian dlm hidup ni

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !