Isnin, 18 Mac 2013

Motosikal Dikuasakan dengan Najis Manusia








Motosikal Dikuasakan dengan Najis Manusia : Atas inisiatif untuk mengurangkan pencemaranc02 di Jepun.Sebuah syarikat pembuat mangkuk tandas TOTO telah mencetuskan satu fenomena dengan memperkenalkan motosikal yang dikuasakan dengan biogas (najis manusia).Motosikal yang diberi nama Neo ini adalah salah satu usaha berpanjangan bagi menyedarkan penduduk Jepun akan penambahan suhu bumi yang semakin meningkat dan penipisan ozon yang semakin ketara.Neo telah mula diperkenalkan kepada penduduk Jepun pada 10 Oktober lepas di ibu pejabat TOTO diKitakyushu.Walaupun kedengaran agak ganjil dan kelakar,sekiranya pembuatan motosikal ini berjaya, u alls akan dapat lihat motosikal tandas ini di Malaysia suatu hari nanti.Nak?? :)

5 ulasan:

  1. Betul dah tu pencemaran dekat bumi ni semakin lama dah jadi semakin kronik... tapi harap motorsikal tu tak mengeluarkan pencemaran bau dah la.. hehe

    BalasPadam
  2. pelik tp bgus lah.
    dapat mengawal persekitaran. :)

    BalasPadam
  3. errr ada org nak ke pakai moto tu hehe

    BalasPadam
  4. EIII,GELI LA..TERBAYANG NAJIS MANUSIA TU JER DH RS JIJIK...

    BalasPadam
  5. pula..mcm teragak-agak je nak guna :)

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !