Khamis, 14 Februari 2013

Nasihat Dato' Siti Kepada Shila








semua org dh thu kn kontroversi yg melanda artis nieyh,,
iaitu shila amzah. . antara kekasihnya shaarnaz dan bapanya ND lala... .tpi gambar kat atas ada jgk . . 
gambar datuk siti nuhaliza. . 
kenapakah??

klw korang nk thu, , 
siti nurhaliza turut simpati dgn kontroversi yg
shila amzah alami,,
so siti nurhaliza pown. . bgi sokongan moral dekat shila amzah..

kontroversi mereka berdua . . 
dapat perhatian dari 
datuk siti nurhaliza..

siti nurhaliza ada jgk bgi sikit
advice kt shila amzah. . 
supaya shila amzah bertindak rasional,,tnpa mngikut perasaan.
restu ibu bapa tue pnting..


so doakan yg terbaik buat shila amzah dan sharnaaz ahmad. . 
smoga diorang dapat bersama kmbali. . 
moga jodoh milik mereka berdua..
amin...

p/s:kalau ada jodoh tue, , buat mcm mna pown..klw allah dh tulis dlm luf mahfuz, , itulah jodoh kita

9 ulasan:

  1. jgn kecoh kecohkn benda kecil nanti dri sendiri jugak malu, most people hadapi benda macam nie

    BalasPadam
  2. Kalau ada jodoh tak kemana... restu family tu penting.. tp.. Allah lagi tahu segala2nyaa

    BalasPadam
  3. kalau dah jodoh, itu yang tersurat dan tersirat... akhirnya bersatu juga...

    tengok jugak semalam dekat Astro Awani Dato' Siti bagi nasihat dekat Shila Amzah... ^_^

    semoga nasihat yang diberikan diterima dengan baik oleh Shila...

    BalasPadam
  4. KESIAN SHILA AMZAH..BYGKAN KALAU KITA DI TEMPAT DIA..HUHUHU

    BalasPadam
  5. hopefully shila bersabar, dan tak share banyak sangat benda dekat public...

    BalasPadam
  6. ntahla..aku rasa tentang mereka tu tak perlu nak sebar kat public.. personal bah... malukan diri sendiri jer...real world not drama...

    BalasPadam
  7. semoga shila mendgr nasihat yang dato siti ckpkan..

    BalasPadam
  8. semoga shila mendgr nasihat yang dato siti ckpkan..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !