Sabtu, 16 Februari 2013

CHARCOAL MASK








charcoal mask. . .
sape pernah pakai 
angkat tangan tinggi2. . 
yana nk bgi sorang satu. . . 
hehehe, , byk sangat dwet yana , , 
hehehe. . yana joke aje...

korang pernah pakai ke? yana xpernah lgi
try charcoal mask nieyh. . 

pkai charcoal mask nieyh ada kesan x. . 
maklum lha , , sesetengah org tue, , xbpe sesuai. . 
kn,,kn.......


ada spe2 yg baik hti nk bgi . . 
charcoal mask nieyh kt yana x....heehhe...

korang dh try charcoal mask..
jom kongsi cter dgn yana, , 
rjin2 lha korang tingggalkan komen yer...

9 ulasan:

  1. zati pkai yg daiso punya jugak, best2. rse licin je kulit muka lepas pakai. yg pnting blackhead hilang.

    BalasPadam
  2. nmpk mcm best, , , nk try jgk lha

    BalasPadam
  3. Tak pernah pakai lagi. Tapi teringin

    BalasPadam
  4. Boleh beli nie ;)
    Mahal ke?

    BalasPadam
  5. yana pown tringin jgk nk pakai,,nk lihat sndiri effect dye

    BalasPadam
  6. xdew mhl lha,,,dlm bebelas ringgit jew

    BalasPadam
  7. sue dah pakai beli kat daiso rm5.. sesuai untuk hilangkan white/blackhead.. sakit giler time nak tarik mask tu..menitik air mata tau ..>.< nak cakap siap2 kalau yg jenis liang pori besar or terbuka tu xdisarankan sgt pakai ni sbb bila pakai mask ni dia bukakan lagi pori kite, so, masalah jerawat timbul amat besar.. lepas pakai mask ni terus ambil ais letak kat muka tutup pori balik.. :D

    BalasPadam
  8. wah,,,good information, ,tQ sue, , sudi kongsi2 cter

    BalasPadam
  9. macam-maca je..aku guna cleaner...1 je..muka putih berseri2...sama je...

    - Admins Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !