Khamis, 3 Januari 2013

WE ARE SELF-CAMERA MANIA ! !



entry hari nieyh . . 
100 % abaut korea. . 

khas utk peminat2 korea. . 
jom scroll down ..
tgk entry nieyh . . 

tmbh2 lgi korang peminat setia
'SHINEE'
wajib baca dan komen 
entry nieyh. . . 

jom tgk gelagat diorang. . 
kumpulan shinee. . 
bila berhadapan dgn kmere, , 
aksi diorang, , 
gaya diorang,,nampak sempoi..

shinee amat snsitif bila depan kmera ?
diorang self-cam mcm2. . 

onew

shuutt ! ! jgn brgelak ktika saya sdg bcerita..

saya onew, ,saya pngemar ayam goreng

kuku saya pjg, trpaksa lha saya mngigitnya.

senyuman yg paling mesra,inilah pint self-cam

sweet x saya?

alamak ! !
mana pergi topi saya

hehehe...
nampak x gigi putih saya ?
my best selling point !!

KEY

heheh ,sayalah key. . 
saya paling pndai posing. . 
xkira mcm mna gaya

saya nk ucap selamat tinggal
tpi awak dah jauh trpaksa
saya gunakan mic

ingat tunjuk posing yg menarik..

flying kiss utk 
peminat key kt luar sana

alamak !!
gatal hidung pulak

ingt tunjuk kan pose gunting
masa self cam

nasihat daripada key..
selalu brfikiran positif


alamak !!
muka surpirse mcm nieyh
boleyh cute jgk

TAE MIN

foto hitam putih.
nampak nice jgk

inilah saya tae min.
handsome x?


saya jgk posing gunting..
tiru gaya key
nampak lbih cute drpd key

naif kan wajah saya?

wajah saya mcm kbudakan



gambar lama,,handsome jgk time nieyh kn? hhehe


alahai..
topeng kpala raabbit..

MIN HO

sayalah min ho
in charge of charming


muka saya nampak mcm baby face x?

senyuman saya yg mngoda peminat

panggil saya mr.cool ! !

muka saya nampak mcm pmpuan la

gaya rambut

say hi ! !
to peminat

JONG HYUN

sayalah jonghyun. . 
vocalist
nampak saya brkarisma x dlm self-cam

ahh..ngantok nya

nk kiss sape tue

tgk anugerah kami

my selling point


SHINEE




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...